3 dåbskager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Polkaprik

oOhelene&larsOo skriver:

hold da helt op hvor er de flotte dine kager  hvem der bare var halvt så dygtig som dig 

Årh tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

MissTas

Polkaprik skriver:

Tusind tak for de søde ord. Desværre kan jeg se at vi bor meget langt fra hinanden, men hvis der skal gæster med her fra sjælland der kan tage kagen med så laver jeg den gerne

jamen det skal der sådan set men kan den godt holde sig god og flot på en køretur fra sjælland til nordjylland? har du evt. billeder jeg kan se af både kager til fx 50 års fødselsdage og dåbskager til en pige

Anmeld

27. december 2011

Polkaprik

MissTas skriver:

jamen det skal der sådan set men kan den godt holde sig god og flot på en køretur fra sjælland til nordjylland? har du evt. billeder jeg kan se af både kager til fx 50 års fødselsdage og dåbskager til en pige

Ja det kan den godt så længe den står køligt. Så hvis den kan stå i et rent køligt baggagerum så skulle der ikke være nogle problemer i det på denne årstid

Du kan se alle de kager jeg har lavet her  http://minkageverden.dk/

Men du er også velkommen til at finde billeder på nettet og sende til mig så kan jeg se om det er noget jeg kan lave

Min mailadresse står også på min hjemmeside

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Polkaprik skriver:

Tusind tak

Velbekomme! Den er bare fantastisk - faktisk også perfekt til en børnefødselsdag

Anmeld

29. december 2011

Polkaprik

Baagøe skriver:

Velbekomme! Den er bare fantastisk - faktisk også perfekt til en børnefødselsdag

Ja den kunne sagtens bruges til en fødselsdag! Det var i øvrigt rigtigt sjovt at lave pynten til den

Anmeld

29. december 2011

Pige2009

Polkaprik skriver:

Ja den kunne sagtens bruges til en fødselsdag! Det var i øvrigt rigtigt sjovt at lave pynten til den

Hvor ville jeg dog ønske, at du boede i mit nabolag, nu da Anasmor ikke længere laver kager!

I to er bare cake champs #1 herinde

Anmeld

29. december 2011

twinboys

waaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuwww endnu en gang gange med 3

Anmeld

30. december 2011

Polkaprik

Baagøe skriver:

Hvor ville jeg dog ønske, at du boede i mit nabolag, nu da Anasmor ikke længere laver kager!

I to er bare cake champs #1 herinde

Årh hvor er du sød!

Anmeld

30. december 2011

Polkaprik

twinboys skriver:

waaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuwww endnu en gang gange med 3

Anmeld

1. januar 2012

Pige2009

Polkaprik skriver:

Årh hvor er du sød!

Tak Jeg mener det skam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.