3 dåbskager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.716 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Polkaprik

Har holdt kagepause i snart 1 måned for at kunne hygge med familien i december. Men fik da lige opdaget jeg ikke havde smidt de sidste kager ind jeg lavede

2 af de evig populære med sko og elefant og så en ny

Indholder:
Lyse bunde med citrus, tobleronecreme og hindbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
25 kuv.

Jeg så for lang tid siden en legetøjskasse som en anden kagedekoratør har lavet . Jeg var fuldstændig betaget af den og glædede mig til jeg en dag selv kunne prøve at lave den. Desværre drillede den rigtig meget og blev ikke lige som jeg havde forestillet mig. Men jeg er fint tilfreds med alt legetøjet som alt sammen er lavet i fondant:-)
Indeholder:
Lyse bunde med citrus, lys chokoladecreme og hindbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
60 kuv.

'
Indeholder:
Lyse bunde med hakket chokolade, appelsinmousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
40 kuv.

Alle mine kager kan ses på  http://minkageverden.dk/
Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

SS82

Hvor er de sindsyg flotte

Anmeld

26. december 2011

Polkaprik

Slott skriver:

Hvor er de sindsyg flotte

Anmeld

26. december 2011

Laura.

Polkaprik skriver:

Har holdt kagepause i snart 1 måned for at kunne hygge med familien i december. Men fik da lige opdaget jeg ikke havde smidt de sidste kager ind jeg lavede

Indholder:
Lyse bunde med citrus, tobleronecreme og hindbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
25 kuv.

Jeg så for lang tid siden en legetøjskasse som en anden kagedekoratør har lavet . Jeg var fuldstændig betaget af den og glædede mig til jeg en dag selv kunne prøve at lave den. Desværre drillede den rigtig meget og blev ikke lige som jeg havde forestillet mig. Men jeg er fint tilfreds med alt legetøjet som alt sammen er lavet i fondant:-)
Indeholder:
Lyse bunde med citrus, lys chokoladecreme og hindbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
60 kuv.

'
Indeholder:
Lyse bunde med hakket chokolade, appelsinmousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
40 kuv.

Michelle

Hold da op hvor er de flotte. Det er du godt nok skrap til..

Anmeld

26. december 2011

Polkaprik

Laura. skriver:

Hold da op hvor er de flotte. Det er du godt nok skrap til..

Tusind tak

Anmeld

26. december 2011

Dot D

Ja, Michelle, med fare for at gentage mig selv, hi hi, du er simpelthen bare for sej....

Anmeld

26. december 2011

celkt

hvordan har du lavet låget til kassen, er det også kage??

Anmeld

26. december 2011

Polkaprik

Dot D skriver:

Ja, Michelle, med fare for at gentage mig selv, hi hi, du er simpelthen bare for sej....

Anmeld

26. december 2011

Polkaprik

celkt skriver:

hvordan har du lavet låget til kassen, er det også kage??

Den er lavet af flamingo beklædt med fondant. Skulle jeg nok lige have haft skrevet

Anmeld

26. december 2011

bullerbassen

Polkaprik skriver:

Indholder:
25 kuv.

Indeholder:
60 kuv.

'
Indeholder:
40 kuv.

Michelle

Ej så flotte - nummer 2 er bare sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.