Ville I kontakte FG, læge eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Mortilxx

Jeg synes du skal ringe til FG hurtigst muligt. De var meget bekymrede for mig, da jeg havde taget 1 kg. På om dagen, og det endte ud i at de til sidst skulle have min søn ud, fordi mit liv på daværende tidspunkt var i fare:-(

Kæmpe til dig, håber du finder ud af noget;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

CmarianN

Höör skriver:

Altså heroppe er det svangregangen man skal ringe til men bare ring til en af dem så skal de nok hjælpe dig men er 100% på de vil have dig ind fordi det kan være flere ting og man skal tage det ret alvorligt og nu ved jeg jo du har lidt af lidt forskelligt det sidste stykke tid så hellere få ringetOg kommet afsted.. Masser af knus og tanker herfra

Jo, tak sødte!!!

Lægevagten er vel ikke stedet at ringe? Føler bare det er så vildt at ringe til FG, ved ik om du kan følge mig... Og så på dette tidspunkt!!

Anmeld

26. december 2011

norenberg

Jeg ville da prøve at ringe og høre dem, men tror nu ikke de vil gøre andet end tjekke blodtryk....jeg tog selv 8 kg væske på de sidste 2 uger det var sådan at ben og fødder blævrede når jeg gik, og hænderne sov pga vand i armene

Anmeld

26. december 2011

CmarianN

Nihell skriver:

Jeg synes du skal ringe til FG hurtigst muligt. De var meget bekymrede for mig, da jeg havde taget 1 kg. På om dagen, og det endte ud i at de til sidst skulle have min søn ud, fordi mit liv på daværende tidspunkt var i fare:-(

Kæmpe til dig, håber du finder ud af noget;-)

Nej puha da :-(

Det jeg ked af at høre....

Fik målt blodtryk for en uge siden ca. det var ok. 

Anmeld

26. december 2011

Kløver

CmarianN skriver:

Oki :-) altså fra i går aftes til

I nat gik der 1,5 kg. 

Og i dag er der så kommet 3 kg. På (ud fra vægten i morgen), så ja det kan vel forsvinde, sådan delvist?!

Uanset hvad er dte nok en god ide at ringe til FG, for at være sikker på om de vil se dig, og ellers kan de vejlede, om du feks skal ringe igen hvis det ikke hjælper at hvile, eller bliver værre. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

26. december 2011

CmarianN

norenberg skriver:

Jeg ville da prøve at ringe og høre dem, men tror nu ikke de vil gøre andet end tjekke blodtryk....jeg tog selv 8 kg væske på de sidste 2 uger det var sådan at ben og fødder blævrede når jeg gik, og hænderne sov pga vand i armene

Puha okay godt så

Anmeld

26. december 2011

CmarianN

Maja84 skriver:

Uanset hvad er dte nok en god ide at ringe til FG, for at være sikker på om de vil se dig, og ellers kan de vejlede, om du feks skal ringe igen hvis det ikke hjælper at hvile, eller bliver værre. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Oki, tak for svar....

Anmeld

26. december 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Jo, tak sødte!!!

Lægevagten er vel ikke stedet at ringe? Føler bare det er så vildt at ringe til FG, ved ik om du kan følge mig... Og så på dette tidspunkt!!

Forstår dig fuldt ud men det kan væreAlvorligt så man må handle. Jeg gjorde det først etDøgn efter sikke en ballade jeg fik for deten ring til FG så guider de dig videre hvis de ikke mener du skal til dem de plejer atVære rigtig søde de tjekker dit blodtryk laver en strimmelOg får en læge til at se dig - det er udgangspunkt når man kommer medØget væske fik jeg besked på kom endelig med Update når du har snakket med dem

Anmeld

26. december 2011

Mortilxx

CmarianN skriver:

Nej puha da :-(

Det jeg ked af at høre....

Fik målt blodtryk for en uge siden ca. det var ok. 

Det skal du skam ikke være, vi er helt ok i dag;-)

Vil bare rigtig gerne have at du ringer til FG, fordi det er utroligt meget at tage på, på så kort tid, og det er bestemt ikke for at skræmme dig, men det går bare SÅ stærkt med vand i kroppen og blodtryk osv. Jeg havde også et helt fint blodtryk, men det ændrede sig på en dag eller to. Det var jo egentlig pga. at min søn ikke havde det godt inde i maven at jeg blev indlagt, men det vendte hurtigt fra den ene dag til den anden, at det altså var mig de var mest bekymrede for til sidst. Så jeg synes virkelig at du skal få ringet;-)

Anmeld

26. december 2011

CmarianN

Hej igen piger!

Tak for alle jeres svar :-)

Har lige talt med FG. Hun synes det var MEGET væske på en dag - men var samtid heller ikke så bekymret fordi jeg ik er længere henne og det er meget normalt der kommer en del væske omkring uge 35-36! :-)

Så nu bliver jeg bare hjemme, hviler og sikre mig jeg ik pludselig bliver utilpas eller noget!!!

Godnat damer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.