Ville I kontakte FG, læge eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. december 2011

CmarianN

Hej piger!

Skriver fordi jeg er lidt bekymret over min væskeophobning disse dage. Har rigtig meget væske i kroppen, men det er blevet ret meget værre de sidste dage. 

Fx i går var der 2 kg. til forskel fra morgen-aften, i dag er der altså 3 kg. :-(

Ville I kontakte nogen eller noget omkring det????

Vh. 

P.s: er 35+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Rockertand

Ja, hellere en gang for meget end en gang for lidt 

Anmeld

25. december 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Hej piger!

Skriver fordi jeg er lidt bekymret over min væskeophobning disse dage. Har rigtig meget væske i kroppen, men det er blevet ret meget værre de sidste dage. 

Fx i går var der 2 kg. til forskel fra morgen-aften, i dag er der altså 3 kg. :-(

Ville I kontakte nogen eller noget omkring det????

Vh. 

P.s: er 35+2

Svangregangen og det kan kun gå for hurtigt!!! Hillerød er ihvertfald ret strenge omkring det jeg røg ind forbi igår med detOg indlagt fra den 15 -16 pga det så synes absolut du skal ringe..

Anmeld

25. december 2011

CmarianN

Rockertand skriver:

Ja, hellere en gang for meget end en gang for lidt 

Hvad tænker du, læge eller JM den 27? Eller FG nu eller evt i morgen?

Anmeld

25. december 2011

Frøken J.

CmarianN skriver:

Hvad tænker du, læge eller JM den 27? Eller FG nu eller evt i morgen?

FG nu! De kan altid guide dig

Anmeld

25. december 2011

Kløver

Ja det ville jeg, ville dog ikke være nær så bekymret hvis væsken kan forsvinde igen, frem for hvis den blev, men ja ville tage en snak med dem, om der skal laves undersøgelser, eller de har andre anbefalinger. Uanset er veneøvelser altid gode, og hvilke med benene oppe, gerne ligge helt ned

Anmeld

25. december 2011

CmarianN

Höör skriver:

Svangregangen og det kan kun gå for hurtigt!!! Hillerød er ihvertfald ret strenge omkring det jeg røg ind forbi igår med detOg indlagt fra den 15 -16 pga det så synes absolut du skal ringe..

Oh Oki

Svangergangen er den anderledes end FG?

Anmeld

25. december 2011

CmarianN

Maja84 skriver:

Ja det ville jeg, ville dog ikke være nær så bekymret hvis væsken kan forsvinde igen, frem for hvis den blev, men ja ville tage en snak med dem, om der skal laves undersøgelser, eller de har andre anbefalinger. Uanset er veneøvelser altid gode, og hvilke med benene oppe, gerne ligge helt ned

Oki :-) altså fra i går aftes til

I nat gik der 1,5 kg. 

Og i dag er der så kommet 3 kg. På (ud fra vægten i morgen), så ja det kan vel forsvinde, sådan delvist?!

Anmeld

25. december 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Oh Oki

Svangergangen er den anderledes end FG?

Altså heroppe er det svangregangen man skal ringe til men bare ring til en af dem så skal de nok hjælpe dig men er 100% på de vil have dig ind fordi det kan være flere ting og man skal tage det ret alvorligt og nu ved jeg jo du har lidt af lidt forskelligt det sidste stykke tid så hellere få ringetOg kommet afsted.. Masser af knus og tanker herfra

Anmeld

25. december 2011

CmarianN

Frøken J. skriver:

FG nu! De kan altid guide dig

Ved ikke hvorfor jeg har så svært ved at ringe, vil vel ik virke til besvær eller overpylret  

Fjollet, I know!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.