Tanja!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. marts 2009

Diana...

Nu har jeg jo ikke set hospitalet hele ugen er du blevet stjerne endnu el hvad?

Knus Diana som stadig går og venter på en autograf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Nu har jeg jo ikke set hospitalet hele ugen er du blevet stjerne endnu el hvad?

Knus Diana som stadig går og venter på en autograf

He he he .... Nej ikke super stjerne endnu , men kan se de stadig har julepynt fremme så det varer lidt endnu ... Jeg følger skam stadig med hver dag og syntes faktisk det er blevet meget interessant så overvejer at læse vidre efter barsel så jeg selv kan arbejde på hospital Du skal skam nok få din autograf he he ,,,, men vi skal sgu stadig overholde vores aftale om en forårs tur i slotsark ,, så du kan komme i kræmmer-huset ..

Anmeld

1. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

He he he .... Nej ikke super stjerne endnu , men kan se de stadig har julepynt fremme så det varer lidt endnu ... Jeg følger skam stadig med hver dag og syntes faktisk det er blevet meget interessant så overvejer at læse vidre efter barsel så jeg selv kan arbejde på hospital Du skal skam nok få din autograf he he ,,,, men vi skal sgu stadig overholde vores aftale om en forårs tur i slotsark ,, så du kan komme i kræmmer-huset ..

Ja jeg os blevet lidt bidt af det sider og ser genusendelser nu fra denne uge. uhh det lyder spændende hvad skulle det så være...

Ja klart vi skal holde vores aftale glæder mig allerede

Uhh 25 dage tilbage det kan jo næsten ske når som helst det bliver så dejligt.

Anmeld

1. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Ja jeg os blevet lidt bidt af det sider og ser genusendelser nu fra denne uge. uhh det lyder spændende hvad skulle det så være...

Ja klart vi skal holde vores aftale glæder mig allerede

Uhh 25 dage tilbage det kan jo næsten ske når som helst det bliver så dejligt.

Hva skete der lige med alle de smileys jeg fik ind i den besked ,, fniss,,,

Foreløbig bare vidre til assistenten , der kan jeg nemlig få voksen elev løn..
Ja det er faktisk blevet meget spændende nu man kender lægerne he he ..
Det er hende fødselslægen Betina der scannede mig ,,,,

Ih det bliver så hyggeligt med vores lille tur..

Anmeld

1. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Hva skete der lige med alle de smileys jeg fik ind i den besked ,, fniss,,,

Foreløbig bare vidre til assistenten , der kan jeg nemlig få voksen elev løn..
Ja det er faktisk blevet meget spændende nu man kender lægerne he he ..
Det er hende fødselslægen Betina der scannede mig ,,,,

Ih det bliver så hyggeligt med vores lille tur..

Oki det lyder som en god ide...
Jeg gad os godt læse når jeg færdig med barsel men ved sgu ikke lige som hvad måske frisør el noget. Jeg synes det et helt vild spændende job alt det der inde, men mine nerver dur ikke til sådan noget.

Hun virker os rigtig sød, uhh glæder mig til at se din lille baby inden i maven...

Ja det bliver rigtig hyggeligt så skal der rigtig shoppes osv.

Anmeld

1. marts 2009

Diana...

Ej Hvor snyd der blev ikke sunget fødselsdags sang for lille Lucas da han blev født SNYD

Anmeld

1. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Ej Hvor snyd der blev ikke sunget fødselsdags sang for lille Lucas da han blev født SNYD

Ej ej ej ,,, kan ikke have den syngende jordemoder Henrik og jeg er blevet enige om at bliver det hende bliver hun smidt ud ,, hjælppp hun er pinlig fniss ,,,, Ej tænk he he måtte på fødegangen i går ,, Var så forstoppet at de var nød til at hjælpe ,, for helvede hvor kikset altså ,, Men det hjalp ,,,,

Anmeld

1. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Ej ej ej ,,, kan ikke have den syngende jordemoder Henrik og jeg er blevet enige om at bliver det hende bliver hun smidt ud ,, hjælppp hun er pinlig fniss ,,,, Ej tænk he he måtte på fødegangen i går ,, Var så forstoppet at de var nød til at hjælpe ,, for helvede hvor kikset altså ,, Men det hjalp ,,,,

Ved du ikke hvilken jdm du får når du skal føde? det vidste jeg. Ja jeg kan godt forstå dig jeg tror os jeg ville føle lidt stres hvis de begynde og synge for mig ha ha.
Ej er det rigtig hi hi sider altså og små griner lidt hi hi men det må ha være møg ubehageligt.

Jeg har haft så svært ved at gå på toilette efter jeg har født fordi jeg ikke tør presse, meget mærkeligt.

Anmeld

2. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Ved du ikke hvilken jdm du får når du skal føde? det vidste jeg. Ja jeg kan godt forstå dig jeg tror os jeg ville føle lidt stres hvis de begynde og synge for mig ha ha.
Ej er det rigtig hi hi sider altså og små griner lidt hi hi men det må ha være møg ubehageligt.

Jeg har haft så svært ved at gå på toilette efter jeg har født fordi jeg ikke tør presse, meget mærkeligt.

Nej det ved man aldrig .. Ved jo aldrig om hun tilfældigvis skulle være på arbejde når jeg havde tænkt mig at levere .. Tror du ikke det var fordi du skulle føde hjemme ?? Har self. min egen jordemoder til konsultationer men ellers ikke .. Årh det var dybt ubehageligt og pinligt altså , Jeg havde så ondt ,så fik 2 klyxs som man får en enkelt af når man skal føde Hun sagde det var så meget at han ikke kunne komme ned og stå fast hmm ....Kan godt forstå du er bange for at gå på toilettet vi diskuterede det meget da jeg lå på barselsgang med nr 1 .. Der var man jom indlagt i 5 dage og vi lå 3 på hver stue he he .. Vi fandt ud af at tage et bild og ligesom trykke op med skeden og stingene når vi prøvede at sidde på toilettet he he .. Så man ligesom holdt på det Fed snak ellers .. Men det hjalp altså ..

Anmeld

2. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Nej det ved man aldrig .. Ved jo aldrig om hun tilfældigvis skulle være på arbejde når jeg havde tænkt mig at levere .. Tror du ikke det var fordi du skulle føde hjemme ?? Har self. min egen jordemoder til konsultationer men ellers ikke .. Årh det var dybt ubehageligt og pinligt altså , Jeg havde så ondt ,så fik 2 klyxs som man får en enkelt af når man skal føde Hun sagde det var så meget at han ikke kunne komme ned og stå fast hmm ....Kan godt forstå du er bange for at gå på toilettet vi diskuterede det meget da jeg lå på barselsgang med nr 1 .. Der var man jom indlagt i 5 dage og vi lå 3 på hver stue he he .. Vi fandt ud af at tage et bild og ligesom trykke op med skeden og stingene når vi prøvede at sidde på toilettet he he .. Så man ligesom holdt på det Fed snak ellers .. Men det hjalp altså ..

Hold da op så må du ha været godt proppet hi hi ej det jo slet ikke sjovt men smiler lidt alligevel ved selv hvor ond det gør og have hård mave så det må ikke være sjovt. Godt du fik det ud så han kan komme ned og sætte sig fast så han kan komme ud til sin MOAR godt der ikke er så lang tid til endnu.

Ja hyggelig snak griner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.