mens smerter 14 dage før mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Masig

Anonym skriver:

vi er oppe på 8 mdr nu..

jeg har aldrig taget p-piller, og aldrig haft et vildt forbrug af alkohol, jeg ryger ikke, og jeg bruger ikke noget makeup, jeg forsøger virkelig at gøre alt rigtigt.. selv kæresten afholder sig fra alkohol og smøger..
og det er først nu her vi er begyndt at tænke over at der ikke er sket noget endnu..

Der KAN jo være noget galt med en af jer... Dårlig sæd, lukkede æggeledere eller noget helt andet.. Men i de fleste tilfælde tager det altså bare tid desværre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Der KAN jo være noget galt med en af jer... Dårlig sæd, lukkede æggeledere eller noget helt andet.. Men i de fleste tilfælde tager det altså bare tid desværre...

jeg går jævnligt til gynækolog, så da jeg nævnte det for ham sidst, blev jeg undersøgt, og jeg fejler ihvertfald ikke noget..

men ja, det kan jo være der er noget med manden, men håber det godt nok ikke..

Anmeld

25. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

er det et godt tegn??

årh jeg håber den er der denne gang, og jeg har de sygeste mens smerter, men der er jo stadig 14 dage til testdag, så piger, kan det være et godt tegn?? eller skal jeg tage en slapper??

altså det er svært at sige. nogen har smerter der men kan altså også bare være din ægløsning desværre

Anmeld

25. december 2011

Masig

Anonym skriver:

jeg går jævnligt til gynækolog, så da jeg nævnte det for ham sidst, blev jeg undersøgt, og jeg fejler ihvertfald ikke noget..

men ja, det kan jo være der er noget med manden, men håber det godt nok ikke..

Som sagt gik der 11 mdr her og vi fejler heller intet.... Man kan aldrig vide, og man kan desværre ikke planlægge...

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

altså det er svært at sige. nogen har smerter der men kan altså også bare være din ægløsning desværre

jeg håber ligeså stille.. men tør ikke tro på at det er fordi den er der..

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Som sagt gik der 11 mdr her og vi fejler heller intet.... Man kan aldrig vide, og man kan desværre ikke planlægge...

nej man kan ikke vide det desværre.. :/

jeg må væbne mig med tålmodighed, og så håbe.. ville ønske man kunne planlægge det..

Anmeld

25. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

jeg håber ligeså stille.. men tør ikke tro på at det er fordi den er der..

personligt mærker jeg altid lidt mens agtige smerter når jeg har ægløsning.. håber den er der for jer men ville også prøve at holde forventningerne lidt i skak tror jeg. selvom det svært.

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

personligt mærker jeg altid lidt mens agtige smerter når jeg har ægløsning.. håber den er der for jer men ville også prøve at holde forventningerne lidt i skak tror jeg. selvom det svært.

jeg håber ligeså stille..

tak for dit svar..

Anmeld

25. december 2011

Lenaogkasper

Jeg havde selv mens lignenden smerter 14 dage før i sidste cyklus, men var ikke gravid, tror nærmer det var op til ÆL at jeg fik det,krammer

Anmeld

26. december 2011

Peanut

Det har jeg også haft, og det endte nu i en menstruation alligevel.. Så ikke få forventlingerne alt for højt på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.