Sove ude om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Miss T

STN skriver:

ja, man skal jo gøre det, der fungerer, og jeg synes det har været ærgerligt, at min pige ikke kunne komme ud at sove, bare fordi vi bor i lejlighed, og ikke har mulighed for, at stille hende nede i haven.... Og hun sover fint derude på altanen i skrivende stund

Det er også helt perfekt vejr til det. Tror faktisk at min den minste sov ude sidste vinter, da der var minus 7 grader hun var pakket godt ind. Hun sov i hele 4½ time det var helt vildt så godt hun sov og var totalt frisk da hun så endelig kom ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Muffinmus

Vi fik af vide at til kl16(-16.30 )skulle være det absolut seneste et barn fik en lur, for ikke at ødelægge aften og natrytmen der er normal for et barn.

Så det begrænser jo hvor længe de skal sove ude i mørket. Kan ikke se et problem med det om det er mørkt eller lyst.

Anmeld

25. december 2011

Sitrani

MariaE skriver:

Vi fik af vide at til kl16(-16.30 )skulle være det absolut seneste et barn fik en lur, for ikke at ødelægge aften og natrytmen der er normal for et barn.

Så det begrænser jo hvor længe de skal sove ude i mørket. Kan ikke se et problem med det om det er mørkt eller lyst.

Ok.. Min datter tager en lur kl. ca. 17 til kl. ca. 17.45.. Og det ødelægger ikke hendes rytme overhovedet..... så tror det er meget forskelligt.... Hun kommer i seng kl. 20

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.