Sove ude om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.432 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Sitrani

Først - glædelig jul!

For det andet.... Vi fik en brugt barnevogn i julegave igår, da vi gerne vil have vores datter til at sove ude på altanen, når vi nu bor i lejlighed.. Det er også bare super, og hun falder rimelig hurtigt i søvn derude Indtil videre i hvert fald..

Da jeg aldrig rigtig har haft min datter til at sove ude tidligere, vil jeg lige høre, om det er okay, at hun sover ude om eftermiddagen? Altså nu her når det er helt mørkt sent på dagen?

Har søgt lidt på det, men hvad siger I?

Mvh. STN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

An&Jo

STN skriver:

Først - glædelig jul!

For det andet.... Vi fik en brugt barnevogn i julegave igår, da vi gerne vil have vores datter til at sove ude på altanen, når vi nu bor i lejlighed.. Det er også bare super, og hun falder rimelig hurtigt i søvn derude Indtil videre i hvert fald..

Da jeg aldrig rigtig har haft min datter til at sove ude tidligere, vil jeg lige høre, om det er okay, at hun sover ude om eftermiddagen? Altså nu her når det er helt mørkt sent på dagen?

Har søgt lidt på det, men hvad siger I?

Mvh. STN

det kan du sagtens..

hun vil kun have godt af at komme ud og sove.. så ud i barnevognen med hende

Anmeld

25. december 2011

Tulle28

Det har min datter altid gjort - så længe de bare er pakket godt ind, sker der ikke noget.

Anmeld

25. december 2011

Miss T

Jeg tænker hvorfor ikke.. det er først når det bliver minusgrader man skal begynde at overveje hvornår de sover ude.

Anmeld

25. december 2011

Sitrani

An&Jo skriver:

det kan du sagtens..

hun vil kun have godt af at komme ud og sove.. så ud i barnevognen med hende

Super - hun ryger ud at sove alle hendes 4 lurer derude så Man har bare hørt så meget med fugt, og at deres "rytme" med dag og nat bliver lavet om osv. når det er mørkt, men hallo, er det ikke også mørkt inde i det værelse de sover, eller.... haha... jeg undrede mig over hvorfor de ikke måtte det, men når andre har gjort det, så gør jeg også tak for svar..

Anmeld

25. december 2011

Sitrani

Tulle28 skriver:

Det har min datter altid gjort - så længe de bare er pakket godt ind, sker der ikke noget.

Super så bliver det også sådan her hjemme!

Anmeld

25. december 2011

Sitrani

Miss T skriver:

Jeg tænker hvorfor ikke.. det er først når det bliver minusgrader man skal begynde at overveje hvornår de sover ude.

ja, det tænlte jeg nemlig også, men man hører jo så meget Noget med fugt, og som jeg skrev til en anden - der var én der havde nævnt noget med at de kunne lave om på deres rytme med dag og nat, når de sov i mørke om eftermiddagen - jeg tænker bare, hvad gør man så, når de sover inde - der er det da også mørkt inde på værelse ved denne årstid?  hehe

Anmeld

25. december 2011

Miss T

STN skriver:

ja, det tænlte jeg nemlig også, men man hører jo så meget Noget med fugt, og som jeg skrev til en anden - der var én der havde nævnt noget med at de kunne lave om på deres rytme med dag og nat, når de sov i mørke om eftermiddagen - jeg tænker bare, hvad gør man så, når de sover inde - der er det da også mørkt inde på værelse ved denne årstid?  hehe

Ja det er jo det.. Jeg fik også af vide første gang at hun skulle sove ude i barnevognen ellers ville hun ikke kunne sove om aftenen. Men ungen ville sove i sin seng helt fra lille af, så det praktiserede vi og der skete altså ikke noget, hun kunne godt finde ud af det

Anmeld

25. december 2011

Sitrani

Miss T skriver:

Ja det er jo det.. Jeg fik også af vide første gang at hun skulle sove ude i barnevognen ellers ville hun ikke kunne sove om aftenen. Men ungen ville sove i sin seng helt fra lille af, så det praktiserede vi og der skete altså ikke noget, hun kunne godt finde ud af det

ja, man skal jo gøre det, der fungerer, og jeg synes det har været ærgerligt, at min pige ikke kunne komme ud at sove, bare fordi vi bor i lejlighed, og ikke har mulighed for, at stille hende nede i haven.... Og hun sover fint derude på altanen i skrivende stund

Anmeld

25. december 2011

An&Jo

STN skriver:

Super - hun ryger ud at sove alle hendes 4 lurer derude så Man har bare hørt så meget med fugt, og at deres "rytme" med dag og nat bliver lavet om osv. når det er mørkt, men hallo, er det ikke også mørkt inde i det værelse de sover, eller.... haha... jeg undrede mig over hvorfor de ikke måtte det, men når andre har gjort det, så gør jeg også tak for svar..

min søn son altid ude, han sov ganske enkelt bedst der.. ihvertfald indtil han lev større.. nu sover han bedst indenfor, så nyd det så længe det varer, jeg savner at kunne støvsuge når han sover..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.