Tak for alle de søde kommentarer!
 IAH: sweateren er håndstrikket, men købt af min mor i Skotland. Mikkel havde givet ham den på over pyjamasen d. 24/12 så han ikke blev kold om morgenen. Dette til trods  for at det kun er størrelse 0-3 mdr!?! Derfor sidder den lidt stram (Mikkels kommentar: ejj Ditte, hvorfor ligger denne fine bluse nederst og bagerst i kommoden, så får vi den jo slet ikke brugt?". Nej det siger du ikke?....

).
 Kirstine kom kl. 14.15 og var glad og tilfreds. Gaverne havde vist været rigelige (som vanligt, qua 4*familie) og min bekymring var til overs. Hun var glad for den navnehalskæde vi havde givet hende og hun har brugt den hele julen (som den med "carrie" i SATC, blot i sølv).
 Vi fik hende så fint fejret hos mine forældre, med kagemand og fødselsdagssang osv. (skøøønt ikke at stå for mad osv
 for en gangs skyld). Hun fik yderligere i fødselsdagsgaver fra familien en ipod-dockingstation, en disco-lyskugle i sort med forskellige farvet lys der kunne snurre rundt, sylvanian family, biograftur (allerede brugt til "lille Per" med Moster
), en pude med et smukt broderet K, røde converse fra os, en fingerring-samling med sommerfugle på fra Richard, en film om livet i cirkus, Top model malebøger og top model tusser, halskæde med sløjfe i "diamanter" og glansbilleder. Jeg ved ikke hvad hun fik af de 23 gæster hos sin far
 og over halvdelen af min familie kommer først med gave til ungernes fødselsdag som vi har inviteret til d. 29/1.  

Anmeld