Mens jeg venter... glædelig jul (og billedspam as always)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

DK

Tak for alle de søde kommentarer!

IAH: sweateren er håndstrikket, men købt af min mor i Skotland. Mikkel havde givet ham den på over pyjamasen d. 24/12 så han ikke blev kold om morgenen. Dette til trods  for at det kun er størrelse 0-3 mdr!?! Derfor sidder den lidt stram (Mikkels kommentar: ejj Ditte, hvorfor ligger denne fine bluse nederst og bagerst i kommoden, så får vi den jo slet ikke brugt?". Nej det siger du ikke?....).

Kirstine kom kl. 14.15 og var glad og tilfreds. Gaverne havde vist været rigelige (som vanligt, qua 4*familie) og min bekymring var til overs. Hun var glad for den navnehalskæde vi havde givet hende og hun har brugt den hele julen (som den med "carrie" i SATC, blot i sølv).

Vi fik hende så fint fejret hos mine forældre, med kagemand og fødselsdagssang osv. (skøøønt ikke at stå for mad osv for en gangs skyld). Hun fik yderligere i fødselsdagsgaver fra familien en ipod-dockingstation, en disco-lyskugle i sort med forskellige farvet lys der kunne snurre rundt, sylvanian family, biograftur (allerede brugt til "lille Per" med Moster), en pude med et smukt broderet K, røde converse fra os, en fingerring-samling med sommerfugle på fra Richard, en film om livet i cirkus, Top model malebøger og top model tusser, halskæde med sløjfe i "diamanter" og glansbilleder. Jeg ved ikke hvad hun fik af de 23 gæster hos sin far og over halvdelen af min familie kommer først med gave til ungernes fødselsdag som vi har inviteret til d. 29/1.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

piadas

Er det for sent at ønske glædelig jul?! Det er det vist! Anyway, det ændrer jo ikke på, at billederne er fantastiske. Det ser jo rigtig hyggeligt ud, og hvor er det vildt med alle de gaver til Kirstine, men det er jo klart med 4 familier, så mangler der vist ikke noget!

Anmeld

3. januar 2012

DK

Ork det er aldrig for sent! Glædelig Jul, Pia. Måske Godt nytår er mere passende pt Kan da med sindsro sige at jeg i dag først ikke længere har tømmermænd (hvilket er heldigt nok, idet eksamen ligger i morgen).

Anmeld

3. januar 2012

businesstigger

Super gode billeder! Det ser bare ud til at være en rigtig hyggelig juleaften. Håber at Kristine havde en god fødselsdag. Og pøj pøj med eksamen i morgen! Hvad skal du op i?

Anmeld

3. januar 2012

DK

Tak, jeg får brug for alle de pøj pøj'er jeg kan støve op

Jeg skal op i Civilproces. Et ret tungt område med et omfangsrigt lovområde.

Jeg håber at der er spørgsmål i noget med saglig eller stedlig kompetence, appel, eller præklusion. Jeg vil helst ikke have spørgsmål i noget med kumulation eller adcitation (noget omkring hvordan man i en sag kan inddrage flere forskellige sager/parter så sagerne bliver behandlet på en gang. Noget værre bøvl).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.