Kvalme ved ægløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.234 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg har en ret stabil cyklus, ja den er så fast at jeg kan sætte uret efter hvornår min mens den kommer næsten..

Jeg får altid min mens den 11 i hver måned, og den kommer altid i tidsrummet fra jeg står op til kl 12 middag, så den kan vidst ikke blive mere regelmæssig..

Men jeg kan stadig ikke finde ud af hvornår jeg har ægløsning, fordi jeg er elendig til at regne på sådan noget..

Kan min ægløsning allerede være her?? Jeg vågnede op idag med den værste kvalme, og da jeg lige har været ved gynækolog den anden dag ved jeg at det ihvertfald ikke er på grund af en graviditet at jeg har kvalme..

Er der andre der har prøvet at have kvalme i forbindelse med ægløsning??
Jeg holdte ikke den vilde jul igår, og spiste ikke mere eller anderledes end jeg plejer, så det er ikke på grund af maden jeg har kvalme heller..

Så kan det være på grund af ægløsning, eller er det af en helt anden grund??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Anonym trådstarter

slet ikke nogen der kan hjælpe mig??

Anmeld

25. december 2011

Flødebollen

Nogen sige, at ÆL finder sted omkring 17 dage før forventet mens. Så det kan i princippet godt være her nu.Jeg får ikke kvalme, men held vild sexlyst(meget passende)Men prøv en ÆL beregner på nettet - den er meget generel, men ikke helt ved siden af.Google bare ægløsningsberegner

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Nogen sige, at ÆL finder sted omkring 17 dage før forventet mens. Så det kan i princippet godt være her nu.Jeg får ikke kvalme, men held vild sexlyst(meget passende)Men prøv en ÆL beregner på nettet - den er meget generel, men ikke helt ved siden af.Google bare ægløsningsberegner

tak for svar..

vil prøve at google..

jeg har altid en stor sexlyst, og har jeg ægløsning idag, så vil jeg da bare sige at det er typisk det lige er den dag manden ikke er hjemme..

Anmeld

25. december 2011

Flødebollen

Det er sgu da uheldigt Heldigvis kan i jo gøre det over 2-3 dage i perioden Du burde have god mulighed for at finde din ÆL periode, når din cyklus er så præcisGod fornøjelse

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

og så blev jeg lige glad for at vi har sexet rigtig meget de sidste par dage..

men størst chance for det er idag, så det er jo typisk.. Må springe på manden så snart han kommer hjem imorgen.. LOL

endnu engang, tak for din hjælp, kan regne ud at kvalmen højst sandsynligt har noget med ægløsningen at gøre..

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Det er sgu da uheldigt Heldigvis kan i jo gøre det over 2-3 dage i perioden Du burde have god mulighed for at finde din ÆL periode, når din cyklus er så præcisGod fornøjelse

http://www.elefantino.dk/bliv-gravid/index.php?opt ion=com_womancalendar&action=render&josDat e=2011-12-11&josMP=28&josML=6

ifølge den her, så ser det heldigvis ret godt ud..

og ja min periode er meget regelmæssig, men har heller aldrig været på p-piller, så kroppen har jo bare indstillet cyklussen udfra den naturlige vej heldigvis..

Anmeld

25. december 2011

Flødebollen

Det ser da rigtig godt ud - så bare klø på og held og lykkeNu kan du jo så regne, hvor mange dage, der er gået fra din 1. Mens dag og til ÆL som så var fra den 23-26 caSå ved du det til næste gang

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Det ser da rigtig godt ud - så bare klø på og held og lykkeNu kan du jo så regne, hvor mange dage, der er gået fra din 1. Mens dag og til ÆL som så var fra den 23-26 caSå ved du det til næste gang

tak skal du have..

det er faktisk meget rart at få nogle ca tal på hvornår man har ægløsning..

endnu engang tusind tak for hjælpen..

Anmeld

25. december 2011

Masig

Anonym skriver:

Jeg har en ret stabil cyklus, ja den er så fast at jeg kan sætte uret efter hvornår min mens den kommer næsten..

Jeg får altid min mens den 11 i hver måned, og den kommer altid i tidsrummet fra jeg står op til kl 12 middag, så den kan vidst ikke blive mere regelmæssig..

Men jeg kan stadig ikke finde ud af hvornår jeg har ægløsning, fordi jeg er elendig til at regne på sådan noget..

Kan min ægløsning allerede være her?? Jeg vågnede op idag med den værste kvalme, og da jeg lige har været ved gynækolog den anden dag ved jeg at det ihvertfald ikke er på grund af en graviditet at jeg har kvalme..

Er der andre der har prøvet at have kvalme i forbindelse med ægløsning??
Jeg holdte ikke den vilde jul igår, og spiste ikke mere eller anderledes end jeg plejer, så det er ikke på grund af maden jeg har kvalme heller..

Så kan det være på grund af ægløsning, eller er det af en helt anden grund??

Jeg fik ALTID kvalme ved ÆL... Min læge mente det var fordi jeg var meget følsom overfor de hormoner kroppen danner i forbindelse med ÆL.. Så det kan sagtens være derfor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.