Så blev vi slået sammen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2009

Christinahr

Diana/Claus skriver:

Det må man sige og være godt ramt

Jeps jeg er også ret imponeret. Begge med termin 4 feb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2009

Diana...

Christinahr skriver:

Jeps jeg er også ret imponeret. Begge med termin 4 feb

Ej hvor skægt.

Anmeld

3. marts 2009

finkedinke

Jeg har fået Clara d. 15 Januar 09.
Jeg har i forvejen Freya fra 16/8-01 og Lærke fra 14/8-05. Med begge de store havde jeg termin samme dag og med alle tre piger er jeg gået ca. 14 dage over tid. Jeg troede at hvis jeg nogen sinde skulle have barn nr. 3 ville det også være i august, men så kom Clara, helt uden at være planlagt og langt fra august måned.

Jeg er uddannet sosuhjælper men startede som dagplejer da jeg skulle på arbejde efter barsel med Lærke. Hun var i dagpleje hos mig og det samme skal Clara.
Min mand er blikkenslager. Vi bor syd for Køge i en lille by hvor alle kender alle.

Berith

Anmeld

4. marts 2009

Diana...

finkedinke skriver:

Jeg har fået Clara d. 15 Januar 09.
Jeg har i forvejen Freya fra 16/8-01 og Lærke fra 14/8-05. Med begge de store havde jeg termin samme dag og med alle tre piger er jeg gået ca. 14 dage over tid. Jeg troede at hvis jeg nogen sinde skulle have barn nr. 3 ville det også være i august, men så kom Clara, helt uden at være planlagt og langt fra august måned.

Jeg er uddannet sosuhjælper men startede som dagplejer da jeg skulle på arbejde efter barsel med Lærke. Hun var i dagpleje hos mig og det samme skal Clara.
Min mand er blikkenslager. Vi bor syd for Køge i en lille by hvor alle kender alle.

Berith

Hvilken by er det?

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.