Så blev vi slået sammen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. marts 2009

Diana...

Hej piger

Så blev vi slået sammen. dejligt synes jeg så håber der kan komme lidt mere gang i grupperne

Nå men hvem er vi så i kvartal 1?

Jeg er her selvfølgelig Jeg hedder Diana er kæreste med Claus og vi har lige fået den dejligste søn her den 21/2
Vi bor i midtjylland men er meget på sjælland da vi har al vores familie og venner spredt på sjælland og vi skal da os tilbage der til igen på et tidspunkt. Jeg selv er arbejds løs da jeg blev fyret pga graviditet. min kæreste er bygnings maler.

Nå men hvem er her mere?

Knus til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

Henni

ØØØh jeg føler mig rigtig dum lige nu.. er jeg med hvis jeg har termin 30 marts??

Anmeld

1. marts 2009

Diana...

Henni skriver:

ØØØh jeg føler mig rigtig dum lige nu.. er jeg med hvis jeg har termin 30 marts??

Ja det er du Det er januar februar og marts grupperene der er blevet slået sammen her

Knus

Anmeld

1. marts 2009

Henni

Hehe super jamen så er jeg med..
Heg hedder Henriette og er kærester med Carsten.
Jeg er 22 og han 23.
Vi bor ved Århus
Vi venter en dreng som skal hedde Kristopher.
Jeg er arbejdsløs på grund af sygdom og Carsten er værktøjsmager( aner ikke hva han laver )
Jeg glæder mig til min lille dreng kommer til verden

Anmeld

1. marts 2009

MoarLK

Hej Diana,

Stort tillykke med Lucas, så kom han endeligt.

Henriette....en lille intro til hvem jeg er.

Jeg hedder Khanh, bor på sjælland med min mand og 2 dejlige tøser.
Den ældste er 7 år og den lille er fra 11 feb - det var en hurtig fødsel, tog 4½ time fra vi kom ind på hospitalet til hun kom ud og sagde hej.
Min mand er softwareudvikler og jeg selv IT konsulent - har haft stor glæde af at min mand har været hjemme hos mig siden fødslen. Det er dejligt at have hjælp om natten, når man er helt brugt op.

Glæder mig til at høre fra Jer...
Knus
K

Anmeld

1. marts 2009

Christinahr

Jeg er her også. Jeg hedder Christina, er 23 og fra Odense. Jeg var studerende til jeg gik på barsel men nu er jeg titelløs

Jeg har Aia fra 5 feb 07 og Theo fra 5 feb 09. Vi bor sammen med ungernes far der er 24 og arbejder som projetkleder.

Anmeld

1. marts 2009

MoarViborg

Jeg hedder Trine, og er gravid med mit første barn med termin her d. 13. marts! Jeg bor sammen med barnets far i Viborg, han er ingeniør indenfor software og jeg selv er sygeplejerske.

Vi har faet at vide at vi venter os en lille pige, så alt er lyserødt herhjemme, og vi er enige om at hun skal hedde Maya Isabella

Jeg er ved at være SÅ utålmodig efter at se min lille prinsesse, men har ellers haft en drømmegraviditet uden nogen former for komplikationer!

Anmeld

2. marts 2009

Diana...

Christinahr skriver:

Jeg er her også. Jeg hedder Christina, er 23 og fra Odense. Jeg var studerende til jeg gik på barsel men nu er jeg titelløs

Jeg har Aia fra 5 feb 07 og Theo fra 5 feb 09. Vi bor sammen med ungernes far der er 24 og arbejder som projetkleder.

Det må man sige og være godt ramt

Anmeld

2. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hej

Jeg hedder Katja og er 35 år og har termin den 19/3. Hvis jeg går 1 uger over tid bliver det på min fødselsdag. Jeg skal føde på Hvidovre Hospital.

Vi har i forvejen en søn, Luka, fra 15/10-07 som blev født i uge 38+6.

Vi ved ikke, hvilket køn vi venter, så vi er meget spændte.

/ Katja 37+4

Anmeld

2. marts 2009

Mca<3

Hej Jeg hedder Tanja er 36 år gammel og vi venter en dreng sidst i marts .. Er kæreste med Henrik som er butiks chef , selv er jeg social og sundhedshjælper .. Fra forrige ægteskab har jeg Michelle på 16 og Casper på 13 og de bor begge fuld tid hos Henrik og jeg ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.