Ingen liv til morgen.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Mor-til-asta-09

Alexander071106sMor skriver:

Jeg har termin om 5 dage, og hver eneste morgen de sidste par måneder, har lillesøster vågnet op når jeg begynder At vågne.. Men kl 6:42 vågner jeg op uden hun reagerer. Jeg ryster på maven - ingen reaktion. Jeg skubber til maven - ingen reaktion. Så ringer jeg tilfødegangen der siger jeg skal drikke 1/2 liskold vand og lægge mig igen og så se den næste time. Det var kl 7... Vandet er drukket og der er stadig ingen liv.......Jeg kom sent i seng (kl 1:15) og da vi holdte jul hjemme med kGæster, havde jeg i går aftes brugt et par timer på at rydde op og væk da gæsterne var taget hjem. Jeg havde da lidt ondt men ikk noget jeg sådan tænkte videre over, da jeg jo tit har ondt.....Men er godt nok enorm bekymret lige nu!!!

Håber alt er okay med bebs.. Og at bebs bare slapper lidt af...

Håber der kommer en lykkelig update fra dig om et par dage... Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Camulla

Åhh, jeg tænker godt nok sådan på dig... Håber alt er ok? 

Anmeld

25. december 2011

Miss T

25. december 2011

norenberg

nogen der har hørt hvordan det er gået for at alt er vel...

Anmeld

25. december 2011

Aprilmor11

Jeg har termin om 5 dage, og hver eneste morgen de sidste par måneder, har lillesøster vågnet op når jeg begynder At vågne.. Men kl 6:42 vågner jeg op uden hun reagerer. Jeg ryster på maven - ingen reaktion. Jeg skubber til maven - ingen reaktion. Så ringer jeg tilfødegangen der siger jeg skal drikke 1/2 liskold vand og lægge mig igen og så se den næste time. Det var kl 7... Vandet er drukket og der er stadig ingen liv.......Jeg kom sent i seng (kl 1:15) og da vi holdte jul hjemme med kGæster, havde jeg i går aftes brugt et par timer på at rydde op og væk da gæsterne var taget hjem. Jeg havde da lidt ondt men ikk noget jeg sådan tænkte videre over, da jeg jo tit har ondt.....Men er godt nok enorm bekymret lige nu!!!

Jeg håber at alt er okay med baby. Stort til jer, og masser er positive tanker for at alt er vel.

Jeg mærkede min søn hver dag op mod termin og til jeg fødte i uge 41+5. Men der er jo mindre plads nu når du er så langt henne.

Anmeld

25. december 2011

Flødebollen

Hej tøser!Jeg har talt med hende og heldigvis er baby er helt okay Fint hjerteslag som blev tjekket i formiddagsDen lille pige sov vist bare længe

Anmeld

25. december 2011

KittyMaMa

Kathepige skriver:

Hej tøser!Jeg har talt med hende og heldigvis er baby er helt okay Fint hjerteslag som blev tjekket i formiddagsDen lille pige sov vist bare længe

Ej, hvor er det dejligt at høre! Havde sgu fået helt ondt i maven, - har tænkt på hende/dem hele dagen! 

Hils mange gange og fortæl jeg er glad på hendes vejne!!! 

/K

Anmeld

26. december 2011

Alexander071106sMor

Hej alle sammen Var ikk ret meget hjemme i går, og fik slet ikk skrevet nogen Update - beklager!! Efter jeg havde skrevet herinde, ringede jeg til fødegangen igen og de anbefalede mig at jeg lige kom ind til et tjek. Så jeg tog derind og de tog en kurve på hende hvis vi kunne følge hendes puls og plukveer. Heldigvis begyndte hun at vågne op og røre på sig - og kurven var rigtig fin Så det var godt nok dejligt!!Resten af dagen var hun lidt mere livlig, tror bare hun havde været træt Mange juleknus fra mig

Anmeld

26. december 2011

kekp

Hej alle sammen Var ikk ret meget hjemme i går, og fik slet ikk skrevet nogen Update - beklager!! Efter jeg havde skrevet herinde, ringede jeg til fødegangen igen og de anbefalede mig at jeg lige kom ind til et tjek. Så jeg tog derind og de tog en kurve på hende hvis vi kunne følge hendes puls og plukveer. Heldigvis begyndte hun at vågne op og røre på sig - og kurven var rigtig fin Så det var godt nok dejligt!!Resten af dagen var hun lidt mere livlig, tror bare hun havde været træt Mange juleknus fra mig

Hvor dejligt at høre, det var godt at du lige blev tjekket så du kunne få lidt ro i sindet 

Anmeld

26. december 2011

Alexander071106sMor

Ja lige præcis så kunne jeg komme til familie julefrokost med ro i sindet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.