Ingen liv til morgen.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.223 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Alexander071106sMor

Jeg har termin om 5 dage, og hver eneste morgen de sidste par måneder, har lillesøster vågnet op når jeg begynder At vågne.. Men kl 6:42 vågner jeg op uden hun reagerer. Jeg ryster på maven - ingen reaktion. Jeg skubber til maven - ingen reaktion. Så ringer jeg tilfødegangen der siger jeg skal drikke 1/2 liskold vand og lægge mig igen og så se den næste time. Det var kl 7... Vandet er drukket og der er stadig ingen liv.......Jeg kom sent i seng (kl 1:15) og da vi holdte jul hjemme med kGæster, havde jeg i går aftes brugt et par timer på at rydde op og væk da gæsterne var taget hjem. Jeg havde da lidt ondt men ikk noget jeg sådan tænkte videre over, da jeg jo tit har ondt.....Men er godt nok enorm bekymret lige nu!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

K&S

Alexander071106sMor skriver:

Jeg har termin om 5 dage, og hver eneste morgen de sidste par måneder, har lillesøster vågnet op når jeg begynder At vågne.. Men kl 6:42 vågner jeg op uden hun reagerer. Jeg ryster på maven - ingen reaktion. Jeg skubber til maven - ingen reaktion. Så ringer jeg tilfødegangen der siger jeg skal drikke 1/2 liskold vand og lægge mig igen og så se den næste time. Det var kl 7... Vandet er drukket og der er stadig ingen liv.......Jeg kom sent i seng (kl 1:15) og da vi holdte jul hjemme med kGæster, havde jeg i går aftes brugt et par timer på at rydde op og væk da gæsterne var taget hjem. Jeg havde da lidt ondt men ikk noget jeg sådan tænkte videre over, da jeg jo tit har ondt.....Men er godt nok enorm bekymret lige nu!!!

Det lyder ikke rart, har du ringet til FG igen? 

Anmeld

25. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe

jeg ville ringe til fg igen. Jeg håber alt er i orden

Anmeld

25. december 2011

henh01

Jeg ville også lige gribe knoglen endnu en gang..

Men dete r jo meget normalt at de bevæger sig mindre og mindre jo tættere på fødsel man kommer. for at alt er ok

Anmeld

25. december 2011

Ma-lu

Årh det jeg ked af at høre.. Jeg ville ringe igen, . 

Jeg vil ik skræmme dig, men kender et par som var i nøjagtidiasramme situation, faktisk også 5 dage før termin, alt var fint, indtil da

Anmeld

25. december 2011

kekp

Min baby var også helt stille igår morges er 35+6. Jeg var også bekymret men der kom gang i ham efter et par timer.

Men jeg synes at du skal ringe igen for at du lige kan blive tjekket.

Håber at alt er okay

Anmeld

25. december 2011

CamillaSoefelt

Håber alt er ok? Giv lige en Update senere så vi ved I har det godt.

Anmeld

25. december 2011

babymus77

Håber også du er ok mon ikke hun blot hviler efter julens strabasser;-) kram til dig!!

Anmeld

25. december 2011

KittyMaMa

Kan godt forstå du bliver bange! Det ville jeg også blive! Mon ikke hun hviler sig? - Du har jo kun fem dage til termin, og det er vist noget med de indimellem tager en ordenlig slapper inden den `lange´ rejse ud!

Tænker på dig!

/Katja

Anmeld

25. december 2011

CmarianN

Ih bliver da helt nervøs sammen med dig, håber det er fordi bettefisen hviler til den forestående fødsel :-) Alt det bedste her fra! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.