Min mødregruppe (Simons) har været her i dag - et besøg som jeg havde glædet mig til i over en måned, da vi ikke ser hinanden så tit mere. Jeg havde fint købt ind til frokost, så vi rigtig kunne hygge os og havde skrevet til dem at de skulle tage barnevognene med så ungerne kunne sove og vi kunne skvadre løs om alt og ingenting.
kl. 10 kommer de så... dejligt at se dem igen...! Men, de er dårligt nok kommet ind af døren før, at de en efter en siger at de ikke bliver ret længe.... øhhhhh... NÅ, SÅ!! klokken 12.00 var hele huset tomt igen. Maden var næsten ikke rørt. Klart når de dårlig nok nåede at sidde ved bordet før at de var ude igen. Er bare så skuffet. og overvejer om jeg overhovedet gider at komme til det næste møde, som vi har aftalt.
Jeg kan ikke forstå at 5 (FEM!) kvinder skal skynde sig ud af døren, når vi har lavet denne aftale for lang tid siden. - synes ærligt talt at det er skide uhøfligt, når jeg har inviteret på frokost. Det tog mig næsten længere tid at rydde op efter dem, end den tid de var her

Det har ellers været en super mødregruppe. Vi har virkelig altid hygge os sammen... men alt har åbentbart en ende. ØV!

Måtte bare lige af med det... har det faktisk lidt bedre nu... De skal ikke ødelægge min søndag!!!
Anmeld