For helvedet hvor er jeg skuffet over mg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. marts 2009

Mie A

Min mødregruppe (Simons) har været her i dag - et besøg som jeg havde glædet mig til i over en måned, da vi ikke ser hinanden så tit mere. Jeg havde fint købt ind til frokost, så vi rigtig kunne hygge os og havde skrevet til dem at de skulle tage barnevognene med så ungerne kunne sove og vi kunne skvadre løs om alt og ingenting.
kl. 10 kommer de så... dejligt at se dem igen...! Men, de er dårligt nok kommet ind af døren før, at de en efter en siger at de ikke bliver ret længe.... øhhhhh... NÅ, SÅ!! klokken 12.00 var hele huset tomt igen. Maden var næsten ikke rørt. Klart når de dårlig nok nåede at sidde ved bordet før at de var ude igen. Er bare så skuffet. og overvejer om jeg overhovedet gider at komme til det næste møde, som vi har aftalt.
Jeg kan ikke forstå at 5 (FEM!) kvinder skal skynde sig ud af døren, når vi har lavet denne aftale for lang tid siden. - synes ærligt talt at det er skide uhøfligt, når jeg har inviteret på frokost. Det tog mig næsten længere tid at rydde op efter dem, end den tid de var her
Det har ellers været en super mødregruppe. Vi har virkelig altid hygge os sammen... men alt har åbentbart en ende. ØV!

Måtte bare lige af med det... har det faktisk lidt bedre nu... De skal ikke ødelægge min søndag!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

ivfmarie

ej hvor øv!!
Det er bare den dumme følelse man står med tilbage nå der virkelig var planlagt hygge!
Kan du ikke spise de gode rester til aften , og så hygge lidt med mand og børn i stedet for??

se lyst på det - nu har du hele resten af søndagen til at gøre noget godt for dig selv...

knus Marie

Anmeld

1. marts 2009

mor til en del

Det kan jeg godt forstå.

Jeg ville have haft det på helt samme måde..

Det vil jo også på et eller andet tidspunkt glide ud i sandet, men de kunne da have meldt fra istedet for....

Håber du er kommet dig over skuffelsen....og at dagen blev god alligevel...

Anmeld

2. marts 2009

Susan1978

Hej Mie

jeg forstår dig sgu godt.

Prøv bare at spørg Helle30 om jeg har prøvet det samme.. her var undskyldningen bare at de alle var syge..

jeg havde også disket op med alskens lækkerier og der kom kun Helle .. at vi så havde det skide hyggeligt var bare fedt.. men vi var begge skuffet over at de ikke kom. Mødregruppen gik også i opløsning derefter. Jeg gad ikke hige efter et nyt møde og Helle havde jeg jo på alle andre måder ..

ja jeg vil faktisk hellere sige i din sitiuation at de skulle være blevet væk i stedet for at komme 1½ time..

Susan

Anmeld

2. marts 2009

Loggidut

aj hvad fanden er det?
Hvor må du bare være skuffet...men til deres forsvar vil jeg lige sige, at jeg også har været en af dem der gerne ville afsted igen hurtigt, men det er altså fordi de kvinder jeg havde på min liste intet sagde mig.

jweg har altid holdt mest af min juli07 her.

Anmeld

2. marts 2009

Tynen

Hold da op!!
Jeg forstår dig til fulde.
Hvad f*****n er det for en opførsel.

Ja, undskyld mig - Men det kunne da ikke komme bagpå dem at der var lagt op til den helt store tøse-komsammen når du nu har skrevet at de skulle tage barnevogne med osv.

Jeg sidder sgu og bliver helt harm nu ( &nbsp for har selv prøvet at diske op med alverdens ting og 7 forskelligte slags pålæg og så melder de allesammen fra op til et kvarter før vi skulle mødes.
EN mødte op og hun er den eneste jeg stadig har kontakt med.

Ej, det skulle ikke handle om mig
Vil bare sige at jeg forstår din skuffelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.