Hvor mange bliver I juleaften i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2011

TaAsJu

Vi bliver 11.. Og fordi vi er langt væk hjemme fra er det sammen med et vennepar og deres 2 børn, 1 god kammerat, svigermor og Svigerfar også pigerne, manden og jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

4kløver

7. Manden, jeg og vores 5 unger.

Anmeld

24. december 2011

millapigen

Vi bliver 19. Os 2 min mor, bror, søster, 4 fætter 2 kusiner, 3 moster og 2 af dem med mand og en af dem svigerfar og morfar mormor

Anmeld

24. december 2011

K&S

Vi bliver 9 :-) os 3, svigerforældrene, svoger, svigerinde og deres 2 børn :-) og jeg GLÆDER mig....! 

Anton fik et legekøkken af olderne (min farmor & farfar) i går og det var absolut fantastisk at se hans glæde over 1. at pakke op 2. lege med køkkenet :-) 

Rigtig glædelig jul.....!

Anmeld

24. december 2011

Clarasmor2010

Vi bliver: os 4, min bror og kone samt 2 børn, min anden bror, mine forældre og mormor, min onkel og mine to kusiner og min anden onkel og han kone plus mine to fætre :-) så 19 styks

Anmeld

24. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Vi bliver.... *tælle* 10! (11 med baby i maven!) 

Min kæreste og jeg (og baby!), min mor og storebror, min mormor og morfar, min onkel, mine 2 kusiner, mine kusiners mor!

Der findes intet bedre end familie hygge

Anmeld

24. december 2011

lotte32

Vi skal være 14 

min datter, min mand, mig,

svigermor+svigerfar

svigerinde+svoger

og mandens faster + børn (nogle med deres kærester) 

glædelig jul til jer alle herinde

Anmeld

24. december 2011

Simon's moar <3

Vi bliver 4 ½
Skal spise sammen med min mor, stedfar og Simon..
Så skal Simon og jeg lige op og besøge min far, hans kone og alle deres gæster (tror de bliver omkring 10-12 stykker).
Så skal vi hente min kæreste og så hjem til min moar igen og åbne gaver  

Anmeld

24. december 2011

Benjamins'mor

8 inkl vores søn.

Vi bliver: mig, kæresten, Benjamin, svigermor, svigerfar, 2 svogere og deres morfar.

Anmeld

24. december 2011

Alexander&Lærke

Vi bliver 10, os selv på 4, mine forældre, svigerforældre, min kærestes søster og min lille bror.... Så det bliver ganske hyggeligt og første gang vi alle er samlede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.