Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi bliver 9 :-) os 3, svigerforældrene, svoger, svigerinde og deres 2 børn :-) og jeg GLÆDER mig....!
Anton fik et legekøkken af olderne (min farmor & farfar) i går og det var absolut fantastisk at se hans glæde over 1. at pakke op 2. lege med køkkenet :-)
Rigtig glædelig jul.....!
Vi bliver: os 4, min bror og kone samt 2 børn, min anden bror, mine forældre og mormor, min onkel og mine to kusiner og min anden onkel og han kone plus mine to fætre :-) så 19 styks
Vi bliver.... *tælle* 10! (11 med baby i maven!)
Min kæreste og jeg (og baby!), min mor og storebror, min mormor og morfar, min onkel, mine 2 kusiner, mine kusiners mor!
Der findes intet bedre end familie hygge
Vi skal være 14
min datter, min mand, mig,
svigermor+svigerfar
svigerinde+svoger
og mandens faster + børn (nogle med deres kærester)
glædelig jul til jer alle herinde
Vi bliver 4 ½ Skal spise sammen med min mor, stedfar og Simon.. Så skal Simon og jeg lige op og besøge min far, hans kone og alle deres gæster (tror de bliver omkring 10-12 stykker).Så skal vi hente min kæreste og så hjem til min moar igen og åbne gaver
Vi bliver 10, os selv på 4, mine forældre, svigerforældre, min kærestes søster og min lille bror.... Så det bliver ganske hyggeligt og første gang vi alle er samlede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128