Hvor mange bliver I juleaften i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

jydeinden

vi bliver 5 i år

og glæderrr mig til at have et lille selskab.. har prøvet at være over 15 mennesker, og dét synes jeg ikke er hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

M (:

Vi bliver seks - måske syv. 

Min mor, mine to søstre og to brødre..

Måske kommer min far (de er skilt), men det kan han ikke lige tage stilling til i SÅÅÅ god tid.. Suk. 

Anmeld

23. december 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Ja nu er det jo lige oppe over... og i morgen er det JUUUUUL 

Bare en lille afstemning af den ligegyldige men alligevel spændende slags...

Hvor mange bliver I i morgen, juleaften?

Selv bliver vi 5.. mine forældre, min lillesøster, Jens og jeg... savner nu de juleaftener hvor vi var en masse mennesker..  Men er sikker på det bliver hyggeligt i år også!

Vi bliver 10... Skal holdes ved kærestens søster... 

Anmeld

23. december 2011

FrkZier

FrkT skriver:

Selv bliver vi 5.. mine forældre, min lillesøster, Jens og jeg... savner nu de juleaftener hvor vi var en masse mennesker..  Men er sikker på det bliver hyggeligt i år også!

vi har altid kun været 5 til jul, men i år er der udvidelse - min brors kæreste kommer med, og min kæreste og hans forældre så vi er 9 og vi skal holde det i min kæreste og jegs lejlighed, det bliver bare SÅÅÅ fint..

- skal lige siges jeg er  SUPER stolt af mig selv og at jeg glæder mig til jul, jeg har hadet julen for fuld hammer siden jeg var 12 år gammel!! så mine forældre er også bare helt oppe og ringe over jeg glæder mig til jul for første gang i 8-9 år

Anmeld

23. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

4 stk i år... os og sønnike samt svigerfar... sønnike er kun 3 mdr så han oplever ikke så meget af det...

Anmeld

23. december 2011

norenberg

vi bliver kun 9 i år...vi plejer at være 18 - 20 stykker så det bliver lidt mærkeligt kun at være så lidt...

Anmeld

23. december 2011

fif

Vi blir 6

Min moar, hendes kæreste, min søster, min kæreste (mig) og vores datter!!!

Anmeld

23. december 2011

millesofie

8

vi har besøg fra det mørke jylland

så vi er min mor, min lillebror, min datter, min "moster" "onkel" 2 "fættere" og mig  ( de er ikke rigtigt familie derfor " , men tilgengæld er de den beste familie vi har )

Anmeld

23. december 2011

mortilsofieogsara

vi bliver 9 min mor, stedfar, lillebror, vores 3 pigerne, kæreste, min svigermor og jeg og skal holder hos min svigermor

Anmeld

23. december 2011

Pigent

FrkT skriver:

Vi bliver 11 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.