Min søns far-familie er SÅ betænksomme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Gittemor09

An&Jo skriver:

Ja det er de altså..

Ringer til min søns far den anden dag for at høre om ikke bare han kunne beholde ham idag også istedet for at han skulle hjem en enkelt dag for så at tage derover igen indtil den 27, hans far siger at det kan han helt sikkert, men de havde en gave til mig fra Johannes, som han syntes jeg skulle komme over og hente..

Har så lige været derovre og hygge hele eftermiddagen, og fik jo så min gave, og hvad har jeg fået??

Jeg har fået det SKØNNESTE billede af min søn i ramme..

Hvor er det bare betænksomt af dem at tænke på mig på den måde.. Jeg havde jo slet ikke regnet med at få noget fra Johannes i år, så jeg blev bare SÅ rørt over deres tanke..

Jeg er så glad for at vi snakker så godt sammen at vi kan samles sådan en eftermiddag, og jeg er så glad for at vores søn kan se at mor og far kan godt snakke sammen, og være i samme rum uden at vi hakker på hinanden.. Så ved man at selvom man ikke er sammen mere, så har jeg stadig valgt den rigtige som far til min søn..

hvor er jeg bare misundelig... gid min datters far havde fantasi til sådan noget

men heldigvis har jeg en dejlig dp'er der har lavet hele 3 julegaver til mig sammen med min datter... så jeg glæder mig til at pakke op imorgen

de eneste 3 gaver jeg får udover den mobil jeg har købt til mig selv i julegave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Hvor er det fantastisk. Kan dælme godt misunde dig på en måde!

Anmeld

23. december 2011

M&M's Mor

Hvor er det bare dejligt at se der er forældre/familier der kan få det hele til at fungere alligevel selvom man er gået fra hinanden og at man kan samles til noget hygge... og  til jer...

Anmeld

23. december 2011

Svenne

Dejligt indlæg! Rigtig glædelig jul.

Stort af dig at tænke på, at det var bedre for Johannes at blive derovre en ekstra dag i stedet for at være egoistisk og ville have ham hjem.

Anmeld

24. december 2011

An&Jo

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ja han har helt sikkert nydt og have jer begge der på en gang...

han nød det helt sikkert..

Anmeld

24. december 2011

An&Jo

KRK skriver:

Hvor er dewt dejligt at høre at i har det så godt, på trods af et brud man hører desvæære alt for tit om de grimme af dem, så det er skønt med en solstråle-historie

Rigtig glædelig jul til jer

tak..

Det har da krævet arbejde fra begge sider, men vi er bare kommet dertil nu at det ikke skal gå udover vores søn..

Anmeld

24. december 2011

An&Jo

Miia90 skriver:

Hvor er det bare dejligt. sådan skal det også helt være det betyder så meget mor og far kan være sammen

ja det betyder nemlig rigtig meget at mor og far kan være sammen..

Anmeld

24. december 2011

An&Jo

Gittemor09 skriver:

hvor er jeg bare misundelig... gid min datters far havde fantasi til sådan noget

men heldigvis har jeg en dejlig dp'er der har lavet hele 3 julegaver til mig sammen med min datter... så jeg glæder mig til at pakke op imorgen

de eneste 3 gaver jeg får udover den mobil jeg har købt til mig selv i julegave

det billede er helt sikkert den bedste gave jeg får i år..
Intet andet kan måle sig med det..

hjemmelavede gaver er altså os de bedste når man ved at barnet har lagt mange kræfter i det..

Anmeld

24. december 2011

An&Jo

LouiseVous skriver:

Hvor er det fantastisk. Kan dælme godt misunde dig på en måde!

ja det er helt fantastisk..

det har krævet rigtig meget arbejde fra begge sider at komme dertil hvor vi er nu, men det er det hele værd..

Anmeld

24. december 2011

An&Jo

M&M's Mor skriver:

Hvor er det bare dejligt at se der er forældre/familier der kan få det hele til at fungere alligevel selvom man er gået fra hinanden og at man kan samles til noget hygge... og  til jer...

ja det er fantastisk..

jeg er også rigtig glad for at vi er kommet dertil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.