Min søns far-familie er SÅ betænksomme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.540 visninger
40 svar
0 synes godt om
23. december 2011

An&Jo

Ja det er de altså..

Ringer til min søns far den anden dag for at høre om ikke bare han kunne beholde ham idag også istedet for at han skulle hjem en enkelt dag for så at tage derover igen indtil den 27, hans far siger at det kan han helt sikkert, men de havde en gave til mig fra Johannes, som han syntes jeg skulle komme over og hente..

Har så lige været derovre og hygge hele eftermiddagen, og fik jo så min gave, og hvad har jeg fået??

Jeg har fået det SKØNNESTE billede af min søn i ramme..

Hvor er det bare betænksomt af dem at tænke på mig på den måde.. Jeg havde jo slet ikke regnet med at få noget fra Johannes i år, så jeg blev bare SÅ rørt over deres tanke..

Jeg er så glad for at vi snakker så godt sammen at vi kan samles sådan en eftermiddag, og jeg er så glad for at vores søn kan se at mor og far kan godt snakke sammen, og være i samme rum uden at vi hakker på hinanden.. Så ved man at selvom man ikke er sammen mere, så har jeg stadig valgt den rigtige som far til min søn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Corn

hvor dejligt

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

Hvor dejligt

Anmeld

23. december 2011

An&Jo

Corn skriver:

hvor dejligt

ja rigtig dejligt..

Anmeld

23. december 2011

An&Jo

Maja_4000 skriver:

Hvor dejligt

jaa, det er jo fantastisk..

Anmeld

23. december 2011

TaAsJu

Syntes det er helt fantastisk at nogen de kan... Og hvor er det en dejlig gave og få

Anmeld

23. december 2011

An&Jo

Mor til 2, snart 3 skriver:

Syntes det er helt fantastisk at nogen de kan... Og hvor er det en dejlig gave og få

Ja det er helt fantastisk at det kan lade sig gøre..

og vi kunne jo se at sønnike også nød det, han tullede bare rundt og viste sit legetøj til os begge, og snakkede lystigt, det varmede mit hejrte så meget..

og det billede er helt sikkert den allerbedste gave jeg overhovedet får i år..

Anmeld

23. december 2011

TaAsJu

An&Jo skriver:

Ja det er helt fantastisk at det kan lade sig gøre..

og vi kunne jo se at sønnike også nød det, han tullede bare rundt og viste sit legetøj til os begge, og snakkede lystigt, det varmede mit hejrte så meget..

og det billede er helt sikkert den allerbedste gave jeg overhovedet får i år..

Ja han har helt sikkert nydt og have jer begge der på en gang...

Anmeld

23. december 2011

K.Rehder

An&Jo skriver:

Ja det er de altså..

Ringer til min søns far den anden dag for at høre om ikke bare han kunne beholde ham idag også istedet for at han skulle hjem en enkelt dag for så at tage derover igen indtil den 27, hans far siger at det kan han helt sikkert, men de havde en gave til mig fra Johannes, som han syntes jeg skulle komme over og hente..

Har så lige været derovre og hygge hele eftermiddagen, og fik jo så min gave, og hvad har jeg fået??

Jeg har fået det SKØNNESTE billede af min søn i ramme..

Hvor er det bare betænksomt af dem at tænke på mig på den måde.. Jeg havde jo slet ikke regnet med at få noget fra Johannes i år, så jeg blev bare SÅ rørt over deres tanke..

Jeg er så glad for at vi snakker så godt sammen at vi kan samles sådan en eftermiddag, og jeg er så glad for at vores søn kan se at mor og far kan godt snakke sammen, og være i samme rum uden at vi hakker på hinanden.. Så ved man at selvom man ikke er sammen mere, så har jeg stadig valgt den rigtige som far til min søn..

Hvor er dewt dejligt at høre at i har det så godt, på trods af et brud man hører desvæære alt for tit om de grimme af dem, så det er skønt med en solstråle-historie

Rigtig glædelig jul til jer

Anmeld

23. december 2011

Miia90

Hvor er det bare dejligt. sådan skal det også helt være det betyder så meget mor og far kan være sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.