Julesanghæfte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.710 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. december 2011

MLT

Hej i dejlige damer (og mænd )

Jeg har fået til opgave, at lave et nye julesanghæfte til i morgen, og sidder nu og er ved at finde sange, som skal i. Jeg vil gerne vide, hvilke sange i synger juleaften, og i så fald, hvilke sange der bare SKAL være i hæftet .. Jeg håber at I vil hjælpe mig ..

God jul til jer alle!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Lullaby

Hvis du sender mig din emailadresse kan jeg sende dig mit julehæfte. Lavede et sidste år

Anmeld

23. december 2011

GitteC78

Vi synger:

Højt fra træets grønne top

Dejlig er jorden

Glade jul, dejlige jul

Julen har bragt velsignet bud

Juletræet med sin pynt

Dejlig er den himmel blå

På loftet sidder nissen...

Mener vi synger flere, man kan ikke lige huske dem.

Anmeld

23. december 2011

MLT

Lullaby skriver:

Hvis du sender mig din emailadresse kan jeg sende dig mit julehæfte. Lavede et sidste år

Det må du MEGET gerne!
Michelle.ljungberg@hotmail.com, tak  

Anmeld

23. december 2011

MLT

GitteC78 skriver:

Vi synger:

Højt fra træets grønne top

Dejlig er jorden

Glade jul, dejlige jul

Julen har bragt velsignet bud

Juletræet med sin pynt

Dejlig er den himmel blå

På loftet sidder nissen...

Mener vi synger flere, man kan ikke lige huske dem.

Tak for svar! De sange vil jeg prøve at finde, så de kan komme i

Anmeld

23. december 2011

Lullaby

EmmaJosephine skriver:

Det må du MEGET gerne!
Michelle.ljungberg@hotmail.com, tak  

Sendt

Anmeld

23. december 2011

Janni.

Lullaby skriver:

Jeg er også igang med et julesanghæfte. Min kæreste kom lige i tanke om at vi intet havde. Og i år skal vi da have juletræ for Silas's skyld. 

Kunne man få et kig i dit julehæfte? 

Min mail er: puk_lady@hotmail.com

Anmeld

23. december 2011

cici

Lullaby skriver:

Jeg er også igang med at lave julesanghæfte, og vil gerne se dit hæfte hvis jeg må for inspiration min mail er: Mette.hojvang@hotmail.com

Anmeld

23. december 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Når vi holder jul - både med min familie og med svigerfamilien - går sangvalget på tur, så den yngste vælger den første sang, den næstyngste nr. to osv. Derfor ved vi ikke fra år til år præcist hvilke sange, der vil blive sunget, og så duer et hæfte jo ikke.

Men skulle jeg lave en liste over sange, der bare SKAL synges juleaften, ville følgende være med:

Dejlig er jorden - Glade jul, dejlige jul - Et barn er født i Betlehem - Det kimer nu til julefest - Højt fra træets grønne top - og måske På loftet sidder nissen.

Men altså, nogle synes sikkert, at Dejlig er den himmel blå, Rudolf med den røde tud, Julen har bragt velsignet bud, Sikken voldsom trængsel og alarm m.fl. også er strengt nødvendige - det er vel vidt forskelligt fra familie til familie?

Anmeld

23. december 2011

Lullaby

cici skriver:

Jeg er også igang med at lave julesanghæfte, og vil gerne se dit hæfte hvis jeg må for inspiration min mail er: Mette.hojvang@hotmail.com

Sendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.