Tullebukser med savlesmæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. februar 2012

quindelist

bullerbassen skriver:

Tror du skal droppe saltomortaler lige p.t ... Har desværre ikke mere af det stof ( det med bukser og tunika )

De koster 125 kr i den str , jamen har ikke så meget hjemme p.t. Har nået grøn med ugler , nået andet grønt ..

Prøver lige at tage et billede, hvis du gerne vil se det...

Ellers kik på denne side

http://www.facebook.com/groups/293709807329819

Dejligt det er gået fint, håber du snart slipper hjem ... Aldrig sjovt på sygehus

Man har jo liv at håbe

Kan du lave linket blåt så jeg bare kan trykke på det? Ææææææælsker min iPhone men det ER bare lidt mere bøvlet end en pc

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

bullerbassen

quindelist skriver:

Man har jo liv at håbe

Kan du lave linket blåt så jeg bare kan trykke på det? Ææææææælsker min iPhone men det ER bare lidt mere bøvlet end en pc

Åh det kan jeg ikke finde ud af  Sidder med iPad , manden sidder ved computeren ...... Ser om jeg kan smide ham væk

Anmeld

1. februar 2012

bullerbassen

quindelist skriver:

Man har jo liv at håbe

http://da-dk.facebook.com/groups/293709807329819/

Anmeld

1. februar 2012

bullerbassen

quindelist skriver:

Man har jo liv at håbe

http://www.facebook.com/#!/groups/293709807329819/

så fik jeg sparket unger og mand væk

Anmeld

1. februar 2012

quindelist

bullerbassen skriver:

http://www.facebook.com/#!/groups/293709807329819/

så fik jeg sparket unger og mand væk

Så kan de lære det

Når jeg trykker på linket åbner den bare min egen fb -er det ophoben der driller? Eller mangler der noget af linket

Anmeld

1. februar 2012

quindelist

quindelist skriver:

Så kan de lære det

Når jeg trykker på linket åbner den bare min egen fb -er det ophoben der driller? Eller mangler der noget af linket

Ophoben=iphonen

Anmeld

1. februar 2012

bullerbassen

quindelist skriver:

Så kan de lære det

Tror det er din telefon der driller, når jeg klikker på linket kommer jeg til siden..

Kan du så ikke søge efter smaa poder stof på facebook

Anmeld

1. februar 2012

quindelist

bullerbassen skriver:

Tror det er din telefon der driller, når jeg klikker på linket kommer jeg til siden..

Kan du så ikke søge efter smaa poder stof på facebook

Det prøver jeg -og ellers kigger jeg når jeg bliver udskrevet forhåbentlig i morgen. Hvis nu jeg glemmer alt om det så hiv lige fat i mig når du bliver utålmodig -det er lidt hektisk med indlæggelse og baby der skal passes osv

Anmeld

1. februar 2012

bullerbassen

quindelist skriver:

Det prøver jeg -og ellers kigger jeg når jeg bliver udskrevet forhåbentlig i morgen. Hvis nu jeg glemmer alt om det så hiv lige fat i mig når du bliver utålmodig -det er lidt hektisk med indlæggelse og baby der skal passes osv

Ja ellers venter du bare til du er hjemme igen... Skal smide et billede ind af det stof jeg har ...

Jeps ser om jeg kan huske det, smil.. Ja kender det var selv indlagt en weekend da Silas var yngre

Anmeld

1. februar 2012

MorEllen

Superfede buker og savlesmæk!! Jeg blev så nysgjerig da jeg så oversriften.. "Mon tro hvordan en tullebukse med savlesmæk ser ud"... Jeg troede med det samme at de på en eller anden måde var syet sammen   Men det kunne jeg jo se på billederne at de ikke var 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.