Suzuki Swift og hvilken barnevogn/kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Anonym trådstarter

Mener de har lukket butikken i Jylland, så tror den kun kan købes i KBH, ja det hele kan være inde i bilen, prøv evt google så kan du se den, eller en video på youtube. 

Vil jeg gøre  Kunne være perfekt hvis hele vognen kunne være i bilen. 

Har lige et par spørgsmål mere. 
Tager i hjulene af når i har den i bilen?
Kan i godt have stel med hjul på og barnevogns kassen i bilen?
Hvad med andre ting er der plads til det?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej 

Har lavet et par indlæg om barnevogn og bil, men nu har min kæreste taget en beslutning om at der ikke skal anlæg i hans Suzuki Swift, men at vi skal bruge den som familie. Jeg køre i en Peugeot 107, bestemt ikke en familie bil. 

Så er der nogle af jer der har en Suzuki Swift og hvilken barnevogn/kombivogn har i? Eller kender i nogen der har det?

Vi har kigget på de her
Brio kompakt plus (Er i tvivl om den kan være der) 
Seed Pli
Abc Design Cobra 
Trille Hippa med svingbar hjul  

Tror det ender med Seed pli for så kan den også være i min bil også må vi købe en billig barnevogn til hjemme brug 

Anmeld

24. december 2011

Mortilxx

Jeg ville helt klart vælge en Odder barnevogn med X-dream stel. Jeg har den selv, og den er bare så nem at skille ad og proppe i bagagerummet, den vejer intet og er SÅ nem at håndterer. Jeg er en ''lille pige'' 162 cm. høj, med en vægt på ca. 52 kg. og jeg har meget nem ved at håndterer den, og behøver ikke hjælp til at løfte den eller noget andet. Jeg kan i hvert fald stærkt anbefale den!

God jul

Anmeld

24. december 2011

Anonym trådstarter

Nihell skriver:

Jeg ville helt klart vælge en Odder barnevogn med X-dream stel. Jeg har den selv, og den er bare så nem at skille ad og proppe i bagagerummet, den vejer intet og er SÅ nem at håndterer. Jeg er en ''lille pige'' 162 cm. høj, med en vægt på ca. 52 kg. og jeg har meget nem ved at håndterer den, og behøver ikke hjælp til at løfte den eller noget andet. Jeg kan i hvert fald stærkt anbefale den!

God jul

Tror desværre den bliver for stor til vores bil 

Tror vi ender med Seed Pli og Trille Gigant barnevogn. Når pengene er til det køber vi en større bil hvor Trillen kan være i. 

Anmeld

24. december 2011

Anonym trådstarter

Nihell skriver:

God jul

Tror desværre den bliver for stor til vores bil 

Tror vi ender med Seed Pli og Trille Gigant barnevogn. Når pengene er til det køber vi en større bil hvor Trillen kan være i. 

Anmeld

24. december 2011

Mille83

Anonym skriver:

Vil jeg gøre  Kunne være perfekt hvis hele vognen kunne være i bilen. 

Har lige et par spørgsmål mere. 
Tager i hjulene af når i har den i bilen?
Kan i godt have stel med hjul på og barnevogns kassen i bilen?
Hvad med andre ting er der plads til det?  

Ingen hjul af nej  Har du slået bugaboo op på youtube? Den tager ca 30 sek og ligge sammen og smide i bilen, den er SÅ let......Spørg endelig hvis du har mere, og ja vi har også haft en pusletaske og andre ting med også..

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Ingen hjul af nej  Har du slået bugaboo op på youtube? Den tager ca 30 sek og ligge sammen og smide i bilen, den er SÅ let......Spørg endelig hvis du har mere, og ja vi har også haft en pusletaske og andre ting med også..

Jeg har set den på youtube 

Nogen der ved om en Emmaljunga cerox 2.0 kan være i en Suzuki Swift? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.