Suzuki Swift og hvilken barnevogn/kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.538 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Anonym trådstarter

Hej 

Har lavet et par indlæg om barnevogn og bil, men nu har min kæreste taget en beslutning om at der ikke skal anlæg i hans Suzuki Swift, men at vi skal bruge den som familie. Jeg køre i en Peugeot 107, bestemt ikke en familie bil. 

Så er der nogle af jer der har en Suzuki Swift og hvilken barnevogn/kombivogn har i? Eller kender i nogen der har det?

Vi har kigget på de her
Brio kompakt plus (Er i tvivl om den kan være der) 
Seed Pli
Abc Design Cobra 
Trille Hippa med svingbar hjul  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

mrsminimus

vi købte barnevogn efter den skulle kunne være i vores suzuki swift og vi valgt en odder zip med letvægts stel men ellers kør ned til der hvor i kigger på vogn og bed om at få vognen med ud så i kan prøve nogle forskellige det gjorde vi...

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

mrsminimus skriver:

vi købte barnevogn efter den skulle kunne være i vores suzuki swift og vi valgt en odder zip med letvægts stel men ellers kør ned til der hvor i kigger på vogn og bed om at få vognen med ud så i kan prøve nogle forskellige det gjorde vi...

Kan jeres Odder på x-dream være i bilen?? 

Anmeld

23. december 2011

Jibbe

Vi har en odder Zip med letvægtstel. Den kunne - skilt ad i atomer- være i bagerummet på vores swift. Så vidt jeg husker havde vi stellet inderst, derpå kassen vi havde klappet sammen og så hjulene.
For det meste når det bare var os tre der skulle noget, havde vi slået splitbagsædet ned, så kunne man nøjes med at folde stellet sammen med hjul på og så kassen ovenpå. Det forudsætter bare at man har et splitbagsæde
Vi gjorde også det at vi tog kassen med hjulene bagi og stellet mellem autostolen og forsædet. Det giver ikke så meget benplads til forsædepassageren men det fungerede.

Vi har dog nu købt en anden bil

Vi købte så en Babyjogger City elite klapvogn der intet fylder så den kunne være i bagagerummet uden problemer

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Vi har en odder Zip med letvægtstel. Den kunne - skilt ad i atomer- være i bagerummet på vores swift. Så vidt jeg husker havde vi stellet inderst, derpå kassen vi havde klappet sammen og så hjulene.
For det meste når det bare var os tre der skulle noget, havde vi slået splitbagsædet ned, så kunne man nøjes med at folde stellet sammen med hjul på og så kassen ovenpå. Det forudsætter bare at man har et splitbagsæde
Vi gjorde også det at vi tog kassen med hjulene bagi og stellet mellem autostolen og forsædet. Det giver ikke så meget benplads til forsædepassageren men det fungerede.

Vi har dog nu købt en anden bil

Vi købte så en Babyjogger City elite klapvogn der intet fylder så den kunne være i bagagerummet uden problemer

Vi vil gerne at kassen skal kunne være i bagagerum også måske stellet på et stavtiv bag på 

Anmeld

23. december 2011

Jibbe

Det kan den sagtens

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Det kan den sagtens

Okay  

Anmeld

23. december 2011

Mille83

Anonym skriver:

Hej 

Har lavet et par indlæg om barnevogn og bil, men nu har min kæreste taget en beslutning om at der ikke skal anlæg i hans Suzuki Swift, men at vi skal bruge den som familie. Jeg køre i en Peugeot 107, bestemt ikke en familie bil. 

Så er der nogle af jer der har en Suzuki Swift og hvilken barnevogn/kombivogn har i? Eller kender i nogen der har det?

Vi har kigget på de her
Brio kompakt plus (Er i tvivl om den kan være der) 
Seed Pli
Abc Design Cobra 
Trille Hippa med svingbar hjul  

Hvad med en bugaboo? Jeg elsker min bugaboo i knald pink farve 

Kæresten har en suzuki swift og der kan den godt være i.......Også er det jo fantastisk man kan bruge den som klapvogn bagefter...

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Hvad med en bugaboo? Jeg elsker min bugaboo i knald pink farve 

Kæresten har en suzuki swift og der kan den godt være i.......Også er det jo fantastisk man kan bruge den som klapvogn bagefter...

Okay

Kan hele vognen være bag i bilen? og hvor kan man købe den?  

Anmeld

23. december 2011

Mille83

Anonym skriver:

Okay

Kan hele vognen være bag i bilen? og hvor kan man købe den?  

Mener de har lukket butikken i Jylland, så tror den kun kan købes i KBH, ja det hele kan være inde i bilen, prøv evt google så kan du se den, eller en video på youtube. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.