Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2011

jydeinden

sofiell89 skriver:

sjovt du skriver sådan. Herhjemme er det herren der har fuldstændig manglende sex lyst, og mig der er ved at gå ud af mit gode skind på 2. dagen.. Hvis jeg troede jeg havde en stor sex lyst inden min graviditet, blev jeg dybt skuffet. Den er endnu værre nu.. På grænsen til at jeg selv synes det er lidt pinligt nogen gange, for jeg må klare mig selv et par gange om ugen når han er på arbejde

hhe ja det er sjovt som det kan være forskelligt.. men kan hilse dig og sige at det er ulideligt at være den der ikke har lysten altid på det punkt.. for man bliver ramt af en blanding af magtsløshed og arrighed når man nærmest ligger og tigger for 10.000 gang og man ved at enten så hopper du med i "legen" selvom du ikke har lyst ( og dét kan ikke altid lad sig gøre) eller også har du en kæreste som bliver MEGET frusteret og absolut GODT kan finde på at overdrive hvor lang tid siden det er siden sidst ( ikke at jeg går som sådan og holder status, men man husker jo da)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

mariamiss6

Altså, jeg har svaret under en måned . Selvfølgelig kan jeg gå længere, men efter en måned begynder jeg at blive desperat agtig (hvis jeg ikke er deprimeret).

Går der mere end en måned, bliver jeg faktisk direkte sex-deprimeret. Og går der måske et halvt år, så bliver jeg så deprimeret over det, at det helt og aldeles påvirker min lyst til flirt også. Jeg holder simpelthen op, både med at flirte, og med at håbe på/ønske sex. 

For at komme op af hullet igen, skal jeg gerne rives rundt, så at sige... For man skal ikke lige regne med at jeg selv begynder på noget initiativ til sex. 

Så altså, en måned, uden de store problemer, og så begynder balladen ellers at udvikle sig der fra.

Anmeld

25. december 2011

Zelinasmor

3 dage så er jeg ved at være træt af det

Hahaha. For mig er det bare en vigtig ting. Hvis mit sexliv ikke fungere, gør mit forhold heller ikke!

Anmeld

25. december 2011

FrkZier

et døgn, og så er jeg ved at dø :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.