Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg kan gå lige så længe som jeg ikke har lyst til sex.

Herhjemme hedder det, har jeg lyst, får han ikke noget.

Der kan gå alt fra dage, til uger og nogle gange måneder.

Sådan er jeg bare. Vi havde slet ikke sex i graviditeten, for det havde jeg ikke lyst til.

Hehe okay

Det må være dejligt at have det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Zeus

Jeg har stemt blank, da der er ret stor forskel på hvornår JEG gerne vil, og hvornår jeg rent faktisk får noget

Jeg er helt stoppet med at lægge op til sex for alvor, fordi han altid afviser uanset, men her de sidste par dage har jeg alligevel gjort det, og fået NUL OG NIKS ud af det! Argh han gør mig sindsyg!

Jeg vil bare gerne have lidt sex, er det virkelig for meget forlangt?!

Anmeld

23. december 2011

ModerNatur

Vi har altid været et af de der par der bare gør det konstant.. ligemeget hvornår og hvor vi er.. også da jeg var gravid.. vi havde sex under bruseren hvor jeg fødte dagen efter (det var sku ret kavt)  

- men men men.. efter fødslen er vægten bare skudt i vejret, og jeg har SLET ikke lyst på grund af det.. Heldigvis har jeg en sød og forstående kæreste der nusser mig i håret og siger jeg altid er den smukkeste i hans øjne.. hehe.. Jeg kan nu altså godt mærke at han er MEGET i underskud!.. Stakkels fyr!

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Jeg har stemt blank, da der er ret stor forskel på hvornår JEG gerne vil, og hvornår jeg rent faktisk får noget

Jeg er helt stoppet med at lægge op til sex for alvor, fordi han altid afviser uanset, men her de sidste par dage har jeg alligevel gjort det, og fået NUL OG NIKS ud af det! Argh han gør mig sindsyg!

Jeg vil bare gerne have lidt sex, er det virkelig for meget forlangt?!

Ej, det er da slet ikke sjovt..

Nu har jeg ikke en kæreste, så jeg kan ikke lægge op til noget.. Men havde jeg en kæreste ville jeg godt nok helst have sex hver eller hver anden dag.. Jeg kan blive rigtig strid overfor min kæreste hvis jeg ikke får noget sex..  hehe..

Nej, jeg syntes ikke det er for meget forlangt..

Du får lige en  

Anmeld

23. december 2011

MorTilEn2013Dreng

Altså herhjemme gøre vi det hver anden dag helst. Men nogen gange kan der godt gå tre fire dage men heller ikke mere. Men når jeg er single kan jeg godt gå lang tid lige indtil jeg får en kæreste igen men når jeg er i et fast forhold kan jeg ikke få nok 

Anmeld

23. december 2011

Pige2009

Jeg har svaret ind til jeg får noget Vil da helst have hver dag, men lige nu er der ikke noget på bedding og jeg er ikke typen, der bare vil gå ud og have tilfældig sex Så lige nu er der lukket land og har været det i 3 mdr...

Anmeld

24. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hmm.. efter graviditeten så kan jeg nok gå 1-2 mdr førend det bliver så jeg bare skal lave noget... men før jeg blev gravid skulle det gerne være mindst 2 gange pr. mdr ...

Manden har stadig lige så stor lyst, så når han har lyst så får jeg lyst

Anmeld

24. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Da jeg er single er jeg ikk interesseret i at få så ofte som jeg selv mener der er behov så Det kommer jo til at koste kontakt med en del forskellige, ikke lige det jeg er mest til:s :b
Men ellers vil jeg da max leve 14 dage uden!

Anmeld

24. december 2011

sofiell89

jydeinden skriver:

er kan der nemt gå en måned uden.. til kærestens store irretation.. og jeg kan ikke sætte ord på hvorfor, for jeg ved det faktisk ikke ( er blevet spurgt SÅ mange gange af herren her i hytten) men min sexlyst ligger bare på det lave.

sjovt du skriver sådan. Herhjemme er det herren der har fuldstændig manglende sex lyst, og mig der er ved at gå ud af mit gode skind på 2. dagen.. Hvis jeg troede jeg havde en stor sex lyst inden min graviditet, blev jeg dybt skuffet. Den er endnu værre nu.. På grænsen til at jeg selv synes det er lidt pinligt nogen gange, for jeg må klare mig selv et par gange om ugen når han er på arbejde

Anmeld

24. december 2011

TaAsJu

ALDRIG over en uge.. Normalt også er Jeg er ved og springe i luften
Men da jeg var gravid sidste var det flere gange om dagen Men denne gang er lysten lig 0 stakkels min mand.. Han er helt forvirret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.