Rockertand skriver:
Jeg har tidligere brugt teste fra homehealth.uk (DET er godt nok billigt, fik 35 ægløsnings- og graviditetsteste for 72 kr med porto, og der var levering indenfor 3 dage).
Nå, men jeg har lige kopieret et af mine svar til en anden bruger (du forventer jo så positiv test på ca. 20-21-dagen):
Hvis din cyklus er 28 dage, så starter du ca. på 9.-10. dagen (du forventer så positiv test på ca. 13. dagen, men den kan sagtens nå helt op på 15-16 dage, før den viser sig).
Du tester i tidsrummet 10-20 og gerne nogenlunde på samme tid hver dag, man bør ikke teste med morgenurin, og hos de fleste stiger LH-hormonindholdet i kroppen i løbet af dagen, så du aflæser nok det ultimative LH-indhold dén dag, hvis du tester eftermiddag eller aften.
Når du nærmer dig forventet positiv test-dag, så tester du 2 gange om dagen. Gem testene, så du kan se farveudviklingen, det har ingen betydning, hvor længe de ligger, du kan sagtens se det alligevel.
Rigtig mange får 2 streger i hele cyklus, men det er farveintensiteten, der betyder noget - når du har 2 streger, der er lige tydelige, eller hvor teststregen er mere tydelig, så har du en positiv ægløsningstest, og du kan så forvente ægløsning indenfor de næste 24-36 timer.
Hvis du ikke kan fremtrylle en helt positiv test, så fortvivl ikke, det kan sagtens være, at du blot ikke har testet i det tidsrum, hvor du havde maximalt LH-hormon, så hvis du står med en meget-tæt-på-test, så ved du, hvad du skal gøre 
Held og lykke.
Sorry jeg sådan bare lige forstyrre, men det lyder til du har meget styr på det med æl
..
Så håber det er i ordem jeg lige spørger dig 
Sagen er den at vi er igang med bp, jeg har så for første gang i over et år , en lidt positiv æl test ,
Så vil helst ikk gå glip at selve æl
Så hvornår tror du man kan regne med den er helt positivt ? og hvor mange gange skal man dyrke sex ? Jeg tænker hvornår starter man og slutter ? ^
Er det dumt at have samleje hver dag ?
er det bedst at gør det 2-3 dag for at sæden er bedst ?