En halv centimeter livmoderhals tilbage, 1 cm åben!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

1012lmp

SSL skriver:

Okay, havde du ikke modningsveer også så? :-) 

Jeg mærker dagligt modningsveer / veer, de er begyndt at være kraftige nok til at jeg vil betegne det som veer, især fordi de sidder så intenst i lænd/maven og varer 1 minuts tid, de stopper desværre bare også igen :p pokkers pokkers :-) 

Baby skal jo nok komme når baby er klar

Men jo havde masser af "plukveer/modningsveer", men synes ikke jeg lagde mærke til det som sådan det var 3 uger før termin så regnede ikke med noget da jeg gik 3 uger over første gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

SussieThyssen

SSL skriver:

Jeg er forberedt på det kan tage dage! Selvom Vi altså bare så gerne vil møde hende ;p tænkte nu mere, om jeg ender med at gå tiden ud -  når nu jeg er igang med processen, men alt kan vel ske :-) men det er jo altid spændende at hører andres erfaring og sammenligne sig med  

Men heldigvis mærker jeg de her modningsveer / veer dagligt, der går ikke dage hvor jeg er fri af dem, og det betegner jeg som værende positivt..  

Hmm..jeg havde mange af dem også i tiden op til fødslerne og var meget tidligt ca 2 cm åben og ingen livmoderhals tilbage (med de to ældste) Men der gik alligevel 2-3 uger inden jeg fødte...så jeg tror det er meget forskelligt.

Anmeld

22. december 2011

SSL

mulle85 skriver:

jah så ved man at det er nu i det mindste, men man kan også blive overrasket hvis det før tid, fødte næsten 6 uger før, heldigvis har han aldrig fejlet noget havde nem fødsel osv

det forstår jeg dælme godt, der findes heller intet bedre i livet end og blive mor så du har alt og glæde dig til, selv en fødsel er en kæmpe oplevelse

Nej - der var jeg lige hurtig nok!! For det er jo aldrig sjovt når det er sådan før tid, men DEJLIGT at det bare er gået så godt altså  Åh de bebser!! 

Hvor er det opmuntrende at læse  Glæder mig også bare så ovenud meget, Vi er bare virkelig parate nu til at møde vores stjerne og være forældre! og du kan tro, det hjælper endnu mere at du skriver som di gør - det er jo ikke til at sige hvordan det er, men jeg forestiller mig at det er FANTASTISK, og ubeskriveligt at blive forældre og FØDEstor barn  

Anmeld

22. december 2011

mulle85

SSL skriver:

Nej - der var jeg lige hurtig nok!! For det er jo aldrig sjovt når det er sådan før tid, men DEJLIGT at det bare er gået så godt altså  Åh de bebser!! 

Hvor er det opmuntrende at læse  Glæder mig også bare så ovenud meget, Vi er bare virkelig parate nu til at møde vores stjerne og være forældre! og du kan tro, det hjælper endnu mere at du skriver som di gør - det er jo ikke til at sige hvordan det er, men jeg forestiller mig at det er FANTASTISK, og ubeskriveligt at blive forældre og FØDEstor barn  

lige præcis så priser mig lykkelig for min var sund og rask lige fra start af

vil sige jeg normalt har en lav smertetærske så frygtede virkelig og føde og troede jeg ville gå helt amok imens, men overraskende nok var jeg omvendt, skreg ikke eller gik i panik, græd kun ind imellem, for ondt gør det jo, det kommer man ikke udenom, men det alle folk som regel siger til førstegangsfødende for og skræmme passer ikke

7 en halv time tog min, også snart de ude glemmer man alt

jeg gør det gerne igen i hvertfald, så håber du også får en nem og gd fødsel, som du kan se tilbage på som en oplevelse

var jeres så planlagt godt nok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.