Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: ja da det kommer an på hvilken klinik du vælger. den første jeg var til undersøgelse hos i århus, der kostede det 36500 for en brystforstørrelse. der hvor jeg fik det lavet gav jeg 29000. så det er en væsentlig forskel. der hvor jeg fik det lavet kunne man få brystforstørrelse og løft for 39000kr. skal muligvis have et lille løft selv, men ser lige når der er gået de 3 mdr
ja da det kommer an på hvilken klinik du vælger. den første jeg var til undersøgelse hos i århus, der kostede det 36500 for en brystforstørrelse. der hvor jeg fik det lavet gav jeg 29000. så det er en væsentlig forskel. der hvor jeg fik det lavet kunne man få brystforstørrelse og løft for 39000kr. skal muligvis have et lille løft selv, men ser lige når der er gået de 3 mdr
overvejer selv at få når jeg engang i fremtiden er færdig med at få børn og amme...men kan man kun få det der hedder løft?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Jeg vil gerne se.. Haha, det er sgu mærkeligt at skrive det
Jeg vil gerne se.. Haha, det er sgu mærkeligt at skrive det
har lagt billeder ind på s3
A.S. skriver: jeg vil da også gerne se, går selv med tanker. men ved bare ikke om jeg tør
jeg vil da også gerne se, går selv med tanker. men ved bare ikke om jeg tør
vidste heller ikke om jeg turde, men er glad for jeg har gjort det
Jeg har selv et par Kunne godt tænke mig at se dine. Jeg overvejer nemlig at få dem lavet om igen. Så det kunne være man skulle vælge Odense næste gang?
Flot resultat. tillykke med operationen.
jeg vil også meget gerne se billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128