hej piger som har fulgt lidt med i mine indlæg om at skulle have lavet bryster.
det er nu en uge side jeg har fået lavet dem, og synes de er blevet rigtig fine
jeg ombestemte mig dog omkring hvor jeg skulle opereres, jeg gik og fik en dårlig fornemmelse for ham i århus, så ringede afbud. tog ned på hca klinikken i odense hvor jeg snakkede med vivi. hun sagde nogle lidt andre ting, og det føltes rigtig at lægge min under hendes kniv
var noget nervøs dagene op til, og rigtig spændt. alt det gik dog væk, da jeg satte mine ben på klinikken onsdag morgen. jeg ventede noget tid, men kom også næsten en time for tidlig. efter vivi havde tegnet på mig, tror jeg der gik max 15 min, så sov jeg. puh blev lige nervøs da jeg kunne mærke jeg blev lidt sløv, så der kom en tåre eller to. vågnede op med en "kæmpe elefant" siddende på brystet og tog et billede næsten som det første. den sidste uge har meget meget smertefuld og besvimede den første dag af smerte. ikke sjovt! vil ærligt hellere føde en unge eller to, tre i rap!
nå men lægger nogle billeder ind på min profil i et lukket album, så hvis i gerne vil se, så skriv her i mit indlæg, så skriver jeg kode i en mail til jer. de er dog stadig ikke faldet helt til, så ikke det endelige resultalt endnu
rigtig god jul og godt nytår
Anmeld