mig med brysterne. update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Frk-Lotusblomst

Min ærlige mening... Du er ok..

Synes faktisk dine bryster var pæne før, manglede måske et lille løft..Ved dog ikke om jeg synes at du skal få et løft ved de nye.. Altså de er jo fyldige nu og måske det kommer til at se for kunstigt ud hvis de bliver løftet? Ej jeg ved det ikke.. Synes egentlig de er pæne nok som de er, den eneste grund til at jeg kun siger de er ok er fordi de ligner mine og jeg er slet ikke tilfreds med dem og påtænker jeg engang skal have ert løft.. SÅ måske det bunder i at jeg altid har haft store bryster og gerne vil have mindre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

lycly

Anonym skriver:

hej piger som har fulgt lidt med i mine indlæg om at skulle have lavet bryster.

det er nu en uge side jeg har fået lavet dem, og synes de er blevet rigtig fine jeg ombestemte mig dog omkring hvor jeg skulle opereres, jeg gik og fik en dårlig fornemmelse for ham i århus, så ringede afbud. tog ned på hca klinikken i odense hvor jeg snakkede med vivi. hun sagde nogle lidt andre ting, og det føltes rigtig at lægge min under hendes kniv

var noget nervøs dagene op til, og rigtig spændt. alt det gik dog væk, da jeg satte mine ben på klinikken onsdag morgen. jeg ventede noget tid, men kom også næsten en time for tidlig. efter vivi havde tegnet på mig, tror jeg der gik max 15 min, så sov jeg. puh blev lige nervøs da jeg kunne mærke jeg blev lidt sløv, så der kom en tåre eller to. vågnede op med en "kæmpe elefant" siddende på brystet og tog et billede næsten som det første. den sidste uge har meget meget smertefuld og besvimede den første dag af smerte. ikke sjovt! vil ærligt hellere føde en unge eller to, tre i rap!

nå men lægger nogle billeder ind på min profil i et lukket album, så hvis i gerne vil se, så skriv her i mit indlæg, så skriver jeg kode i en mail til jer. de er dog stadig ikke faldet helt til, så ikke det endelige resultalt endnu

rigtig god jul og godt nytår

Jeg vil super gerne se billeder, da jeg selv går med tanken om at få lavet bryster

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Vil også gerne se flotte nyopereret bryster

der er billeder på side 3

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er super flot lavet og tillykke med dine nye bryster

tusind tak

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jeg vil da også gerne have et smugkig og se om jeg bliver inspireret

selvfølgelig må du få et kig søde, 

der er billeder på side 3

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

De er da blevet flotte - det syns jeg dog også de var før din operation.

mange tak. synes der manglede noget fyld før

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Min ærlige mening... Du er ok..

Synes faktisk dine bryster var pæne før, manglede måske et lille løft..Ved dog ikke om jeg synes at du skal få et løft ved de nye.. Altså de er jo fyldige nu og måske det kommer til at se for kunstigt ud hvis de bliver løftet? Ej jeg ved det ikke.. Synes egentlig de er pæne nok som de er, den eneste grund til at jeg kun siger de er ok er fordi de ligner mine og jeg er slet ikke tilfreds med dem og påtænker jeg engang skal have ert løft.. SÅ måske det bunder i at jeg altid har haft store bryster og gerne vil have mindre.

selvfølgelig må du komme med din ærlige mening. 

helt klar mine gamle skulle have et løft, ville dog have dem lidt større også, da jeg havde det før amning. ved heller ikke om de skal løftes nu, men synes måske bare brystvorten godt måtte sidde lidt højere. men nu er de jo kun en uge gamle, så vil lige give dem noget tid og se tiden an

men tak for din ærlige mening

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Jeg vil super gerne se billeder, da jeg selv går med tanken om at få lavet bryster

det får du lov til, har lagt ind på side 3

Anmeld

23. december 2011

Kruse90

jeg vil gerne se billeder

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

jeg vil gerne se billeder

de er på side 3 søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.