Kvalme...!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

frk-stoltze

serinasmor skriver:

Hejsa

jeg var ikke specielt plaget af kvalme .. men til gengæld var jeg konstant sulten g spiste derfor hele tiden .. om det er det der holdt kvalmen væk vides ikke

de få dage hvor det var lidt slemt hjalp det at småspise friske krydderurter som dild, karse og basilikum .. men det har jeg så også altid haft hang til

Takvinge jeg prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

frk-stoltze

NNL skriver:

Jeg havde konstant kvalme fra uge 6 til uge 16. Kastede først op fra uge 9 til 14. Men det eneste der kunne hjælpe mig var at spise lidt hele tiden, hvis jeg først blev sulten, fik jeg det helt slemt. Så jeg havde hele tiden kiks på mig, og så var hvidt brød bare sagen

Sea band armbånd tog også lige toppen!

God bedring og god jul

Må lige i fakta og købe kiks og mandler inden jeg skal på arbejde så kan jeg altid ha dem i min taske

Anmeld

22. december 2011

lio

Jeg tømte hjem-is bilen for sodavands is så når jeg får kvalme spiser jeg en is, det lidrer meget. I tasken har jeg altid mint-pastiller og ved sengen har jeg kiks og saftevand.

Anmeld

22. december 2011

frk-stoltze

tanja. skriver:

Jeg brugte de der seaband armbånd mod kvalme os de hjalp rigtig godt

Hvor købes de??

Anmeld

22. december 2011

frk-stoltze

Qoco skriver:

Jeg tømte hjem-is bilen for sodavands is så når jeg får kvalme spiser jeg en is, det lidrer meget. I tasken har jeg altid mint-pastiller og ved sengen har jeg kiks og saftevand.

Så må jeg hellere få handlet ordentlig ind;-) tak for råd

Anmeld

22. december 2011

Koen.

frk-stoltze skriver:

Hvor købes de??

Matas og apoteker

Anmeld

22. december 2011

lio

frk-stoltze skriver:

Så må jeg hellere få handlet ordentlig ind;-) tak for råd

Jeg har forresten også fåer akupunktur hos lægen, det hjalp også så det gik helt væk. og det var gratis, så behøvede jeg ikke købe de der akupuktur bånd på apoteket.

Anmeld

22. december 2011

Chevro

Hey min lækre tøs :b

Mit bedste råd er at undgå at føle sult!! :-)

Inden du går i seng så spis dig så mæt du kan, og drik rigeligt med vand så du ikke føler tørst/bliver svimmel eller lign det fremkalder og kvalmen. Når du så skal op og tisse om natten, efter at du drikker så meget ;-) - så gå ned i køkkenet og spis et stykke toastbrød evt riste det, så du hele tiden har maven fuld.
Og hvis du skal op kl 7, så gå ned igen kl 5 ca. Og spis hvad du plejer at spise til morgenmad, og så gå i seng igen. Jeg var vågen ofte, om natten - men det hjalp altså, for så er du mere frisk og ikke så dårlig tilpas.

Og om dagen er det ikke noget problem! Du er bare nødt til at holde maven fuld hele dagen, drop kun at spise sundt, for det er ikke altid det man har lyst til (: Hvis du har lyst til franskbrød eller sådan noget, så spis det! Istedet for at tænke over det - det vigtigste for både du og bebs er at i får mad <3

Anmeld

22. december 2011

MortilCilas

frk-stoltze skriver:

Arhhh ingefærd/citrus drik

Det vil jeg lige prøve takker

Min kusine brugte det i stor stil, jeg fandt først ud af, hvor man købte det, efter fødslen, så håber det virker!

Anmeld

22. december 2011

frk-stoltze

MortilCilas skriver:

Min kusine brugte det i stor stil, jeg fandt først ud af, hvor man købte det, efter fødslen, så håber det virker!

Hvor kan mand så købe det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.