Hvornår fik i jeres første symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Jannieb

Hej 

Hvornår fik i jeres første symptomer på graviditet? Var det meget tidligt eller sent? Og hvad havde i af symptomer?

På forhånd tak de damer

Og rigtig glædelig jul 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

MelikkazMoar

Håberpåbaby skriver:

Hej 

Hvornår fik i jeres første symptomer på graviditet? Var det meget tidligt eller sent? Og hvad havde i af symptomer?

På forhånd tak de damer

Og rigtig glædelig jul 

søndag til en barnedåb fik jeg kvalme.. mandag kastede jeg op, og tog så en test, (manden tvang mig) og den var posetiv, og derefter kastede jeg op i 3 mdr.

ved 1. scanning var jeg 5 uger henne

Anmeld

22. december 2011

maria_wlt

Håberpåbaby skriver:

Hej 

På forhånd tak de damer

Og rigtig glædelig jul 

Jeg havde mens symptomer.. Ca 3-5 dage efter mens skulla have kommet Bid begge gange

Anmeld

22. december 2011

Jannieb

MelikkazMoar skriver:

søndag til en barnedåb fik jeg kvalme.. mandag kastede jeg op, og tog så en test, (manden tvang mig) og den var posetiv, og derefter kastede jeg op i 3 mdr.

ved 1. scanning var jeg 5 uger henne

Mange tak for dit svar

Anmeld

22. december 2011

Jannieb

maria_wt skriver:

Jeg havde mens symptomer.. Ca 3-5 dage efter mens skulla have kommet Bid begge gange

Okay

Havde du ellers ingen symptomer?

Anmeld

22. december 2011

MissTas

Håberpåbaby skriver:

Hej 

På forhånd tak de damer

Og rigtig glædelig jul 

fik symptomer MEGET tidligt.. omkring uge 3-4 stykker.. og det var meget ømme brystvorter, træthed og kvalme + opkast

Anmeld

22. december 2011

EKBJ

Håberpåbaby skriver:

Hej 

På forhånd tak de damer

Og rigtig glædelig jul 

Jeg fik ikke min menustartion, begyndte og tage mere og mere på end normalt og fik ømme og større bryster. :-) testede positiv i 14. uge. (havde slet ikke tænkt på at tage en test før

Anmeld

22. december 2011

Jannieb

EKBJ skriver:

Jeg fik ikke min menustartion, begyndte og tage mere og mere på end normalt og fik ømme og større bryster. :-) testede positiv i 14. uge. (havde slet ikke tænkt på at tage en test før

Okay, det var langt henne

Anmeld

22. december 2011

EKBJ

Håberpåbaby skriver:

Okay, det var langt henne

Ja, men havde helt sikkert kunne teste positiv meget før hvis jeg havde tænkt på det.

Anmeld

22. december 2011

maria_wlt

Håberpåbaby skriver:

Okay

Havde du ellers ingen symptomer?

Nej kun de typiske mens symptomer.. Niv i underlivet, ømme bryster, og lidt uddrud i ansigtet.. Ingen kvalme eller noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.