Hvornår fortalte i det????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

MissTas

Anonym skriver:

Hvornår vil I fortælle familie og venner at i venter jer? Først efter 12 uge? eller lidt før? (jeg er i 10 uge nu) Og har været til en terminsscanning, for at få sat terminen ca...og der var hjerteblink og fint aktiv foster....så nu brænder vi jo endnu mere for at fortælle det...men skal man vente til man er over risikoen.... eller kunne det ikke være rigtig fint at give det som en "julegave" til de kommende bedsteforældre....?

vi fortalte det til familie og de nærmeste venner allerede 1-2 uger efter vi fandt ud af det.. så det var omkring uge 5-6 stykker.. efter NF fik andre det at vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Masig

Vi fortalte det til mine forældre da jeg var ca 4+... enkelte venner har fået det at vide nu her, hvor vi har været til scanning og set liv (7+), svigerfamilien får nyheden i julegave og resten af min familie får det at vide anden juledag til julefrokost...

Ved godt mange synes det er tidligt og mange venter til efter 12. uge, men nu har vi jo set liv og det er jo en glædelig nyhed, så synes det er fair nok at sige det nu.. og skulle det mod al forventning gå galt synes jeg det er rart at vide at folk ved hvad der sker og man har venner og familie at støtte sig til...

Anmeld

22. december 2011

Miss P

Anonym skriver:

Hvornår vil I fortælle familie og venner at i venter jer? Først efter 12 uge? eller lidt før? (jeg er i 10 uge nu) Og har været til en terminsscanning, for at få sat terminen ca...og der var hjerteblink og fint aktiv foster....så nu brænder vi jo endnu mere for at fortælle det...men skal man vente til man er over risikoen.... eller kunne det ikke være rigtig fint at give det som en "julegave" til de kommende bedsteforældre....?

Jeg syntes i skal førtælle det når i føler for det.

Jeg var ikke mere end 6-7 uger hene før vi fortalte det til familien.

Jeg havde det sådan lidt, at hvis der nu skulle ske noget, så havde vi også brug for at snakke om det..

Fsmilien er der altid når det går godt og skidt.

Er helt sikker på at de vil blive ovenud lykkelige hvis Jeres familie også får det af vide.

Det er noget helt andet, end man kun går med det selv.

I skal være forældre, det er jo den største gave

Anmeld

22. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

vi ventede til efter uge 12. men synes du virker som at du brænder for at fortælle det og nu har du jo været til scanning...så synes da du skal fortælle det. det vil både glæde dig og de kommende bedsteforældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.