Hvornår fortalte i det????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Anonym trådstarter

Hvornår vil I fortælle familie og venner at i venter jer? Først efter 12 uge? eller lidt før? (jeg er i 10 uge nu) Og har været til en terminsscanning, for at få sat terminen ca...og der var hjerteblink og fint aktiv foster....så nu brænder vi jo endnu mere for at fortælle det...men skal man vente til man er over risikoen.... eller kunne det ikke være rigtig fint at give det som en "julegave" til de kommende bedsteforældre....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Hvornår vil I fortælle familie og venner at i venter jer? Først efter 12 uge? eller lidt før? (jeg er i 10 uge nu) Og har været til en terminsscanning, for at få sat terminen ca...og der var hjerteblink og fint aktiv foster....så nu brænder vi jo endnu mere for at fortælle det...men skal man vente til man er over risikoen.... eller kunne det ikke være rigtig fint at give det som en "julegave" til de kommende bedsteforældre....?

Når du er nået så langt og er blevet skannet, så ville jeg ikke tøve med at fortælle det, der er en usandsynlig lille risiko for, at det skulle gå galt nu.

Tillykke.

Anmeld

22. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi fortalte familien og vennerne det med det samme, og arbejdet fik det først afvide, da vi havde været til nf.

Anmeld

22. december 2011

NNL

Vi gav familien besked efter første lægebesøg 8+0 Og venner osv fik først noget at vide efter uge 12 og nakkefoldsscanningen.

Tænkte lidt at det også var rart nok at have nogle til at støtte os hvis det skulle gå galt (igen). Havde en SA i uge 5+2 i februar, hvor det var rart nok at jeg havde fortalt de nærmeste om det...

Synes sagtens I kan vælge at fortælle det nu som en julegave

Anmeld

22. december 2011

lio

Vi sagde det med det samme, så ingen grund til at vente, det var jo en glædelig nyhed.

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Vi gav familien besked efter første lægebesøg 8+0 Og venner osv fik først noget at vide efter uge 12 og nakkefoldsscanningen.

Tænkte lidt at det også var rart nok at have nogle til at støtte os hvis det skulle gå galt (igen). Havde en SA i uge 5+2 i februar, hvor det var rart nok at jeg havde fortalt de nærmeste om det...

Synes sagtens I kan vælge at fortælle det nu som en julegave

Ja, det kender jeg også godt... havde selv en sp i januar 2010 og der var det faktisk rart at de nærmeste havde fået det afvide, for så havde man lidt støtte.... Hmmm så tror jeg sørme jeg vil kopier de 2 billeder af det lille pus og komme i en ramme og pakke ind... HI HI- spændende at se hvad de siger....

Tak for jeres svar.

God jul

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Vi sagde det med det samme, så ingen grund til at vente, det var jo en glædelig nyhed.

Nej det har du jo fuldstændig ret i... det er jo en vidunderlig ting.... og noget man glæder sig vildt meget til... så det skal da bare ud.

Anmeld

22. december 2011

babymus77

Jeg skal have en efternøgler;-) så er 3 gangs gravid, så min mave kunne ikke holde på hemmeligheden ret længe!!!! Er nu i 9+1 og min mave har allerede bule;-) så det gav sig selv;-)))

Anmeld

22. december 2011

VNB

Anonym skriver:

6+0: fik alle 4 forældre og vores søskende det afvide

10+0: Resten af familien fik det afvide

13+4 (dagen for NF.) Offentlig gjorde vi det på Facebook og til resten af dem vi kendte. Arbejde + skole osv

Jeg kunne desuden ikke rigtig skjule maven mere da jeg var 10+ så derfor regnede et par stykker i familien det selv ud 

Anmeld

22. december 2011

NNL

Anonym skriver:

Ja, det kender jeg også godt... havde selv en sp i januar 2010 og der var det faktisk rart at de nærmeste havde fået det afvide, for så havde man lidt støtte.... Hmmm så tror jeg sørme jeg vil kopier de 2 billeder af det lille pus og komme i en ramme og pakke ind... HI HI- spændende at se hvad de siger....

Tak for jeres svar.

God jul

God idé! Det bliver super spændende hvordan de reagerer så

Vi skal selv til MD i morgen, hvor vi forhåbentligt får kønnet at vide, tror også det bliver en 'julegave' for svigerfamilien, som vi skal holde jul med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.