Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
som en anden siger .. du har jo ikke testet positivt endnu ... nyd at du kan farve håret med god samvittighed .. der er tid nok til at ligne udskidt æblegrød .. der er ingen der siger man behøver gøre det allerede inden positiv test
god tur til frisøren
og god jul
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis det er et stort ønske at blive permanentet, men du samtidig er bange for at skade et evt. foster, så kan du jo prøve at finde en grøn frisør der permanenter, det er d alligevel knap så skrapt som hos den "almindelige" frisør
Lou skriver: Ja tro mig jeg har det på samme måde, normalt prøver jeg også at passe alting ind mellem hvornår de forskellige perioder ligger... men fik bare den er pludselige craving og så kunne det jo være fedt at få det gjort inden man skal være sammen med familie og sådan.. så derfor endte jeg med denne løsning der ligger helt uden for normen hehe... Normalt når jeg bliver farvet er det kun med toning så det bliver skyllet ud igen med tiden så man ikke får udgroningen.. med permanent så holder det længe synes jeg... så tror godt man ville kunne få noget godt ud af det selv om jeg ikke ville kunne genopfriske det under graviditet. .. men helt sikkert væd at overveje!! Tusind tak for svar og glæder mig til lidt frisør luksus... og i lige måde kh Lou
Ja tro mig jeg har det på samme måde, normalt prøver jeg også at passe alting ind mellem hvornår de forskellige perioder ligger... men fik bare den er pludselige craving og så kunne det jo være fedt at få det gjort inden man skal være sammen med familie og sådan.. så derfor endte jeg med denne løsning der ligger helt uden for normen hehe...
Normalt når jeg bliver farvet er det kun med toning så det bliver skyllet ud igen med tiden så man ikke får udgroningen.. med permanent så holder det længe synes jeg... så tror godt man ville kunne få noget godt ud af det selv om jeg ikke ville kunne genopfriske det under graviditet. .. men helt sikkert væd at overveje!!
Tusind tak for svar og glæder mig til lidt frisør luksus... og i lige måde kh Lou
Det lader jo til at du har overvejet det grundigt Så bare afsted til frisør med dig, og NYD DET!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128