Skal / skal ikke - måske 3+1 og til frisør i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Lou

Hey 

Vi har prøvet 6 mdr. at blive gravide uden held. I dag er jeg måske 3+1 hvis det ellers er lykkes denne gang. 

I dag skal jeg til frisøren fordi jeg trænger til, at der skal ske noget, min plan er at få permanentet håret.. synes det giver en fed fylde. Hvis jeg vidste jeg var gravid og længere henne ville jeg aldrig gøre det.. men jeg prøver at overbevise om at jeg skal leve mit liv nogenlunde normalt, fordi jeg bliver kuk  når jeg tænker for meget på at blive gravid og få et barn og det så ikke lykkes. 

Hmm ja hvad ville i gøre... jeg er lidt i tvivl - tænke at spørge min frisør. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Miss T

Jeg tror nu ikke, at der ville ske noget ved det, hvis du er 3+. men det er bare min mening. Man skal jo gøre det man føler for.

Anmeld

22. december 2011

Darling<3

Hvis du ikke har testet positivt, så synes jeg sagtens du kan sætte dig i stolen, hvorfor spilde tiden mens i venter??

Anmeld

22. december 2011

NNL

Jeg kan sagtens følge din tankegang i at man skal leve normalt indtil man ved at man rent faktisk er gravid. Her tog det 11 mdr før jeg blev gravid, så jeg kender de tanker du har!! Ville umiddelbart godt selv turde på det tidspunkt, selvom jeg selv prøvede at få alt sådan noget til at passe ind mellem menstruation og ægløsning, så jeg ikke skulle tænkt "hvad nu hvis..."

Når det så er sagt så skulle du evt overveje om du vil blive træt af permanentet eller evt farvet hår, hvis du nu bliver gravid om en eller to mdr. Skal det så friskes op igen, eller skal det være halv permanet og halvt glat? Hvis du forstår hvad jeg mener?? Kender mange der har fortrudt en farve, fordi de ikke tør få det lavet "pænt" når de bliver gravide og derfor ender med en træls udgroning...

Bare lidt at overveje... Rigtig glædelig jul og god tur til frisøren

Anmeld

22. december 2011

Lou

Miss T skriver:

Jeg tror nu ikke, at der ville ske noget ved det, hvis du er 3+. men det er bare min mening. Man skal jo gøre det man føler for.

Nej sådan har jeg det også lidt  Jeg tror også godt jeg tør... 

Tak for svar KH Lou 

Anmeld

22. december 2011

Lou

Darling<3 skriver:

Hvis du ikke har testet positivt, så synes jeg sagtens du kan sætte dig i stolen, hvorfor spilde tiden mens i venter??

Hehe ja det er jo det, det er med at få gjort alle de ting man ved man ikke kan/må når man først er blevet gravid...  

Tusind tak for svar .. KH Lou

Anmeld

22. december 2011

Darling<3

Lou skriver:

Hehe ja det er jo det, det er med at få gjort alle de ting man ved man ikke kan/må når man først er blevet gravid...  

Tusind tak for svar .. KH Lou

Ja det er det virkelig - selvom chancen for en graviditet er der, så er baby alligevel så lille og vejer ikke noget, end ikke hjertet slår før om flere uger Nyd din tid alene, du får den aldrig tilbage

Anmeld

22. december 2011

Lou

NNL skriver:

Jeg kan sagtens følge din tankegang i at man skal leve normalt indtil man ved at man rent faktisk er gravid. Her tog det 11 mdr før jeg blev gravid, så jeg kender de tanker du har!! Ville umiddelbart godt selv turde på det tidspunkt, selvom jeg selv prøvede at få alt sådan noget til at passe ind mellem menstruation og ægløsning, så jeg ikke skulle tænkt "hvad nu hvis..."

Når det så er sagt så skulle du evt overveje om du vil blive træt af permanentet eller evt farvet hår, hvis du nu bliver gravid om en eller to mdr. Skal det så friskes op igen, eller skal det være halv permanet og halvt glat? Hvis du forstår hvad jeg mener?? Kender mange der har fortrudt en farve, fordi de ikke tør få det lavet "pænt" når de bliver gravide og derfor ender med en træls udgroning...

Bare lidt at overveje... Rigtig glædelig jul og god tur til frisøren

Ja tro mig jeg har det på samme måde, normalt prøver jeg også at passe alting ind mellem hvornår de forskellige perioder ligger... men fik bare den er pludselige craving og så kunne det jo være fedt at få det gjort inden man skal være sammen med familie og sådan.. så derfor endte jeg med denne løsning der ligger helt uden for normen hehe... 

Normalt når jeg bliver farvet er det kun med toning så det bliver skyllet ud igen med tiden så man ikke får udgroningen.. med permanent så holder det længe synes jeg... så tror godt man ville kunne få noget godt ud af det selv om jeg ikke ville kunne genopfriske det under graviditet. .. men helt sikkert væd at overveje!!

Tusind tak for svar og glæder mig til lidt frisør luksus... og i lige måde  kh Lou

Anmeld

22. december 2011

Lou

Darling<3 skriver:

Ja det er det virkelig - selvom chancen for en graviditet er der, så er baby alligevel så lille og vejer ikke noget, end ikke hjertet slår før om flere uger Nyd din tid alene, du får den aldrig tilbage

Ja vi prøver virkelig at få en masse ud af af vi er alene.. nogle gange er man da også lidt bange for at miste den tid.. men vi er jo bare skabt til at få børn og instinktet ligger i en.. så glæder mig virkelig til det lykkes.. men glæer mig også over vores alene tid... 

Anmeld

22. december 2011

Lunae

Lou skriver:

Hey 

Vi har prøvet 6 mdr. at blive gravide uden held. I dag er jeg måske 3+1 hvis det ellers er lykkes denne gang. 

I dag skal jeg til frisøren fordi jeg trænger til, at der skal ske noget, min plan er at få permanentet håret.. synes det giver en fed fylde. Hvis jeg vidste jeg var gravid og længere henne ville jeg aldrig gøre det.. men jeg prøver at overbevise om at jeg skal leve mit liv nogenlunde normalt, fordi jeg bliver kuk  når jeg tænker for meget på at blive gravid og få et barn og det så ikke lykkes. 

Hmm ja hvad ville i gøre... jeg er lidt i tvivl - tænke at spørge min frisør. 

Jeg ville gøre det. Lad os antage at du er en af de personer, som får svært ved at blive gravid - efter to år er der måske stadig ikke sket noget. Skulle du så sætte hele dit liv på standby i frygt for at du skader et barn der måske eller måske ikke er der.

Jeg går meget ind for at man tager alle forbehold, når man ER gravid, men det kan man altså ikke før man ved om man er gravid. Man må ikke holde op med at leve - det bliver for hårdt.

Så GO for it - du bliver glad bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.