Jeg har født. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Levi&LilysMor

Avs avs , men ja de er det hele værd  stort tillykke med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Maja_4000

AV !

Men tillykke Det ér da bare den bedste julegave altså 

Anmeld

21. december 2011

maria_wlt

TILLYKKE MED HENDE 

AV AV med numsen + tilbehør... (Var det igennem for 8 mdr siden med en svær 3 grads bristning..Alt bliver godt igennem)

Anmeld

21. december 2011

JeNoVa

Tillykke! Jeg håber, du heler hurtigt og undgår mén.

Anmeld

22. december 2011

andershj

Tillykke med hende

Anmeld

22. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med jeres prinsesse

Anmeld

22. december 2011

MissTas

MedRogn skriver:

D. 16/12-11 kl 04:24 kom min skønne, smukke, fantastiske lille datter til verden. Hun vejede 3340 g og er 52 cm lang. Fødslen varede 26 timer og var en meget voldsom oplevelse for både manden og jeg. Bland andet kan jeg fortælle at jeg blev en af de "heldige" der sprak hele vejen bag til. :-( De ville ikke engang nævne hvor mange sting jeg har fået. :-0 Vi kom hjem fra hospitalet i mandags og vi nyder at være blevet forældre på trods af en lidt hård start. Vores elskede pige var selvfølgelig det hele værd. FB kommer senere... Undskyld rodet, skriver fra mobilen, hun tager sig lige en lur på min mave. :-) <3 <3 <3 <3

stort stort tillykke med hende træls med en hård start, men som du siger er det det hele værd..

Kan slet ikke selv vente til vores prinsesse skal komme til februar

Anmeld

22. december 2011

Alexander&Lærke

Hej og stort tillykke..... Rigtig træls oplevels, kender alt til det oplevede det selv med min søn og det alting svært og hårdt.... Jeg var rigtig dårligt til at få hjælp og fik aldrig snakkede fødsel igennem, så bed om hjælp hvis du har det svært med det.... Du må også gerne skrive en pb hvis der er noget du ønsker at spørge om...

Nå men heldigvis kommer man igennem det, jeg har født igen for 5 md siden og det var bare en hel anden oplevelse, og her fik jeg kun 2 sting. og kunne gå og klare altig selv kort efter fødslen.... Men held og lykke med din datter...

Anmeld

22. december 2011

Miss P

Stort tillykke herfra.

Glæder mig til at se et billede af prinsessen

Anmeld

7. januar 2012

Mizz-sommer

Nu som Moar skriver:

D. 16/12-11 kl 04:24 kom min skønne, smukke, fantastiske lille datter til verden. Hun vejede 3340 g og er 52 cm lang. Fødslen varede 26 timer og var en meget voldsom oplevelse for både manden og jeg. Bland andet kan jeg fortælle at jeg blev en af de "heldige" der sprak hele vejen bag til. :-( De ville ikke engang nævne hvor mange sting jeg har fået. :-0 Vi kom hjem fra hospitalet i mandags og vi nyder at være blevet forældre på trods af en lidt hård start. Vores elskede pige var selvfølgelig det hele værd. FB kommer senere... Undskyld rodet, skriver fra mobilen, hun tager sig lige en lur på min mave. :-) <3 <3 <3 <3

hej søde,,

jeg har slet ikke fået skrevet tillykke til dig og din familie..

håber i allesammen har det godt..

glæder mig til at se billeder

kh her fra håber du har det godt og i kom godt ind i det nye år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.