Jeg har født. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.498 visninger
30 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Københavnermor

D. 16/12-11 kl 04:24 kom min skønne, smukke, fantastiske lille datter til verden. Hun vejede 3340 g og er 52 cm lang. Fødslen varede 26 timer og var en meget voldsom oplevelse for både manden og jeg. Bland andet kan jeg fortælle at jeg blev en af de "heldige" der sprak hele vejen bag til. :-( De ville ikke engang nævne hvor mange sting jeg har fået. :-0 Vi kom hjem fra hospitalet i mandags og vi nyder at være blevet forældre på trods af en lidt hård start. Vores elskede pige var selvfølgelig det hele værd. FB kommer senere... Undskyld rodet, skriver fra mobilen, hun tager sig lige en lur på min mave. :-) <3 <3 <3 <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Janni.

Puha lyder som en træls oplevelse  Tillykke med hende. 

Anmeld

21. december 2011

B&J

stort tillykke med hende håber du glemmer denne oplevelse og engang er frisk på en mere

og nååå hun sover på din mave

Anmeld

21. december 2011

Mille83

MedRogn skriver:

D. 16/12-11 kl 04:24 kom min skønne, smukke, fantastiske lille datter til verden. Hun vejede 3340 g og er 52 cm lang. Fødslen varede 26 timer og var en meget voldsom oplevelse for både manden og jeg. Bland andet kan jeg fortælle at jeg blev en af de "heldige" der sprak hele vejen bag til. :-( De ville ikke engang nævne hvor mange sting jeg har fået. :-0 Vi kom hjem fra hospitalet i mandags og vi nyder at være blevet forældre på trods af en lidt hård start. Vores elskede pige var selvfølgelig det hele værd. FB kommer senere... Undskyld rodet, skriver fra mobilen, hun tager sig lige en lur på min mave. :-) <3 <3 <3 <3

Stort tillykke herfra  Og sikke en dejlig "julegave" og få...

Anmeld

21. december 2011

M (:

Stort tillykke med din lille datter (: Håber i får en dejlig jul på trods af den lidt hårde start.

Anmeld

21. december 2011

LinLin

AV

Men stort tillykke!!!!

Anmeld

21. december 2011

4kløver

Stort tillykke med pigen..

Anmeld

21. december 2011

twinboys

stort tillykke

Anmeld

21. december 2011

KittyMaMa

Stort tillykke og AV! Det lyder som noget af en hård omgang! Håber du kommer dig hurtigt!

Glædelig jul og endnu engang tillykke!

/K

Anmeld

21. december 2011

CamillaSoefelt

MedRogn skriver:

Puha lyder hårdt;(. Men tillykke med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.