Jamen for dælen...nu har jeg prøvet at FØDE..sådan helt selv uden kniv

Ih, det var fedt.
Kors i røven det gjorde pisse ondt med veerne på et tidspunkt, var ved at kravle ud over kanten hele tinde og peb bare AV AV Av hele tiden...
Nå, men der var lidt i gære i går. Havde en del plukveer og menssmerter. Om aftenen fik jeg det lidt skidt og skulle bare tømme maven vildt 2 gange. Gik så i seng kort tid.Pludselig fik jeg veer der fra start var 5 min imelle, de bed lidt, skulle tisse, men det var vandet der var gået....tegnblødning, vand og veer på en gang

Nå, men ringede til FG og de sagde jeg kunne komme ind til tjek..sagde at jeg lige kunne vente en time, men opdagede at vandet var grønt og tog afsted da svigerne kom.
1/2-1 cm livmoderhals...hmmm, trist,men pga af sidste gang skulle der være fremgang hver time..så hver time blev jeg undesøgt. Efter ca 6 timers tid var jeg kun 3-4 cm åben, havde fået epi og så blev veerne lidt for uregelmæssige.
Så de besluttede at give vedrop...
Efter en halv time brænder min røv seriøst, og jeg krummer sammen og kan ikke styre mig...de siger jeg ikke skal presse noget ned nogen steder nu for er kun 4 cm åben jo...men kan ikke lade være.
De forstår ikke lige hvad der sker så undersøger mig igen efter de kun 30 min, VUPTI, mor her var sgu pludselig 8-9 cm åben og havde presseveer, så tror da pokker det gjorde ondt og jeg ikke kunne lade være med at presse.... så altså 5 cm på 30 min ca

Skal gispe en del fordi hun liiiiiiige skal lidt længere ned og til sidst må jeg presse med....15 min gode presseveer efter igen popper hun ud..men armen ved siden af hovedet..av av.
Bliver dog kun syet almindeig hist og pist.
Alt i alt en kanon fed oplevlse der gjorde røv naller men bestemt var det hele værd