Min FB hvis i vil læse:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. februar 2009

Muffinmus

Jamen for dælen...nu har jeg prøvet at FØDE..sådan helt selv uden kniv
Ih, det var fedt.
Kors i røven det gjorde pisse ondt med veerne på et tidspunkt, var ved at kravle ud over kanten hele tinde og peb bare AV AV Av hele tiden...
Nå, men der var lidt i gære i går. Havde en del plukveer og menssmerter. Om aftenen fik jeg det lidt skidt og skulle bare tømme maven vildt 2 gange. Gik så i seng kort tid.Pludselig fik jeg veer der fra start var 5 min imelle, de bed lidt, skulle tisse, men det var vandet der var gået....tegnblødning, vand og veer på en gang
Nå, men ringede til FG og de sagde jeg kunne komme ind til tjek..sagde at jeg lige kunne vente en time, men opdagede at vandet var grønt og tog afsted da svigerne kom.
1/2-1 cm livmoderhals...hmmm, trist,men pga af sidste gang skulle der være fremgang hver time..så hver time blev jeg undesøgt. Efter ca 6 timers tid var jeg kun 3-4 cm åben, havde fået epi og så blev veerne lidt for uregelmæssige.
Så de besluttede at give vedrop...
Efter en halv time brænder min røv seriøst, og jeg krummer sammen og kan ikke styre mig...de siger jeg ikke skal presse noget ned nogen steder nu for er kun 4 cm åben jo...men kan ikke lade være.
De forstår ikke lige hvad der sker så undersøger mig igen efter de kun 30 min, VUPTI, mor her var sgu pludselig 8-9 cm åben og havde presseveer, så tror da pokker det gjorde ondt og jeg ikke kunne lade være med at presse.... så altså 5 cm på 30 min ca
Skal gispe en del fordi hun liiiiiiige skal lidt længere ned og til sidst må jeg presse med....15 min gode presseveer efter igen popper hun ud..men armen ved siden af hovedet..av av.
Bliver dog kun syet almindeig hist og pist.
Alt i alt en kanon fed oplevlse der gjorde røv naller men bestemt var det hele værd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2009

Plysbjørnen

Ih altså tillykke med den lille guldklump... Hun er da vel nok rigtig dejlig...

Betina

Anmeld

28. februar 2009

Mie A

Hold da op hvor er det gået hurtigt til sidst
Stort tillykke med den lille prinsesse

Anmeld

28. februar 2009

mor til en del

Stort tillykke med hende, endnu engang.

Hun er godt nok fin....

Lisbeth.

Anmeld

28. februar 2009

ivfmarie

tillykke da med den lille prinsesse!! Shit hun ligner dig og William!

Hvordan tager storebror det?

Marie

Anmeld

28. februar 2009

Muffinmus

Synes du hun ligner?? jeg har lidt svært ved at se det..tror det er fordi jeg havde forestillet mig hun så anderledes ud
Jamen William har kun mødt hende 5 min...der stak han hovedet ned til liften, rev dynen af hende og sagde "heiiiij" og smilte...det var SÅ sødt
Men er spændt på at se hvordan han ellers tager det når han opdager hun skal blive her....

Anmeld

28. februar 2009

Tikki

kæmpe tillykke - ihh hun er sød. Og sikke da en omgang, men godt der kommer noget så vidunderligt ud

Anmeld

28. februar 2009

Joan ( Smallie )

Ihhh Maria hvor er hun lækker og tillykke med den nomale fødsel.

Er det ikke bare fedt at få lov at opleve at føde nomalt. Ja gu gør det ondt men jeg syntes jeg har haft så meget mere overskud den her gang end sidste gang. Måske fordi jeg syntes jeg har vundet den her gang og sidst var det bare et nederlag at at det endte i ks.

Kæft det er bare fedt for dig.

Joan

Anmeld

28. februar 2009

Lulle25

Ja endnu engang stort tillykke med den lille prinsesse

Anmeld

28. februar 2009

Susan1978

Ei Maria , jeg er totalt overrasket over du har født.. hihi.

var godt klar over det var snart men da ikke endnu..

Men stort tillykke med hende og hvor er hun fin.. og ja sikke den en omgang.. men fedt det alligevel gik så godt.

Susan som vist ikke helt følger med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.