Ingen gevinst til os, men det sagde lægen jo os !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Aqnete

Ja knap en time efter at jeg igår lavedet en tråd om at jeg nu ville lade tiden gå i venteposition, så kom det røde ! 5 dage over tid :/

Vi har nu prøvet i 2 år, og har vidst at min kæreste har dårlig sædkvalitet i 1 1/2år. Men vores læge dengang sagde bare at det ikke var umulig at vi fik en øko baby . så derfor har vi jo bare været tålmodige og set tiden an . 

Så var vi til endnu en samtale i onsdag hvor han sagde at det eneste som var fint i sædkvalitet det var volumen, resten var dødt :/ Var bare så ked over den besked :'/ Den åndsvage ko vi havde til læge førhen burde jo dengang have reageret!

Nu skal min kæreste til flere samtaler og aflever flere prøver, for at se om der kan bruges bare en lille smule af sæden ellers må det blive donor sæd !

Den endelige dom falder først d.20/2

ER bare ulykkelig over den besked, så vores håb om det var lykkedes os at få en øko spire i maven var jo inderst inde bare ønske tænkning . Men når man først bilder sig noget ind, så tror man på det .. Det er så forfærdelig ..

Tak fordi i læste med og fortsat god jul til jer alle søde piger .  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

An&Jo

Aqnete skriver:

Ja knap en time efter at jeg igår lavedet en tråd om at jeg nu ville lade tiden gå i venteposition, så kom det røde ! 5 dage over tid :/

Vi har nu prøvet i 2 år, og har vidst at min kæreste har dårlig sædkvalitet i 1 1/2år. Men vores læge dengang sagde bare at det ikke var umulig at vi fik en øko baby . så derfor har vi jo bare været tålmodige og set tiden an . 

Så var vi til endnu en samtale i onsdag hvor han sagde at det eneste som var fint i sædkvalitet det var volumen, resten var dødt :/ Var bare så ked over den besked :'/ Den åndsvage ko vi havde til læge førhen burde jo dengang have reageret!

Nu skal min kæreste til flere samtaler og aflever flere prøver, for at se om der kan bruges bare en lille smule af sæden ellers må det blive donor sæd !

Den endelige dom falder først d.20/2

ER bare ulykkelig over den besked, så vores håb om det var lykkedes os at få en øko spire i maven var jo inderst inde bare ønske tænkning . Men når man først bilder sig noget ind, så tror man på det .. Det er så forfærdelig ..

Tak fordi i læste med og fortsat god jul til jer alle søde piger .  

Århh kæmpe kram til jer..

det må ikke være sjovt..

Anmeld

21. december 2011

-Sigrid-

Øv hvor træls for jer at der er gået så lang tid, især fordi der kunne være gjort noget før 

Jeg håber din mands sæd kan bruges, og at det lykkeds for jer tidligt i 2012 

Anmeld

21. december 2011

komodo

ØV, kan ikke rigtig sige noget der trøster, men jeg kan ihvertfald give et kram 

Anmeld

21. december 2011

Kløver

Øv, ikke det jeg havde håbet at høre, krydser og håber at noget af din mands sæd alligevel vil kunne bruges.
Kæmpe kram og håber 2012 bliver jeres babyår

Anmeld

21. december 2011

l.kjoeller

ÅH det var synd søde. Min kærestes sæd var også elendig, så vi fik foretaget icsi hvor de kun skal bruge 1 celle. LAd os håbe det også kan lade sig gøre for jer (fc )

Anmeld

21. december 2011

Moar2011

ihh får helt ondt i hjertet .

kæmpe  og  alt for at i nok skal få en spir

Anmeld

22. december 2011

Rockertand

Puha, det var godt nok ikke en sjov besked. 

Spiser han alle de gode vitaminer? 

Vi krydser fingre for en bedre prøve næste gang, som sagtens kan være tilfældet, kig hos behandlingspigerne (både her og i andre fora), der er flere, der har prøvet det.

Anmeld

22. december 2011

Aqnete

Rockertand skriver:

Puha, det var godt nok ikke en sjov besked. 

Spiser han alle de gode vitaminer? 

Vi krydser fingre for en bedre prøve næste gang, som sagtens kan være tilfældet, kig hos behandlingspigerne (både her og i andre fora), der er flere, der har prøvet det.

Nej det var noget kedeligt og så til lige med op til jul ..

Jeg håber og regner med at han vil blive sat ind i det helt rigtige kost og hvilke vitaminer han skal have . Lige pt får vi kun almindelig vitaminer . Altså en viraminpille bare .

Vi håber også på et bedre år . Og glædelig jul til dig

Behandlingspigerne  ? Hvor ?

Anmeld

22. december 2011

Aqnete

Babyklar skriver:

ihh får helt ondt i hjertet .

kæmpe  og  alt for at i nok skal få en spir

Årh tusind tak

Det håber vi også på ..

God jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.