mon jeg er længere henne? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Sakris

Min mave kunne slet ikke ses da jeg var 12 uger henne. Den begyndte for alvor at komme omkring uge 16-17 stykker. Men blev aldrig specielt stor.

Vi skjulte graviditeten frem til efter NF, men det kan jeg jo regne ud at I ikke har :-) Hehe

Men som du selv siger er det vidt forskelligt. Det kan jo være du ikke vokser så meget senere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

SussieThyssen

k skriver:

der er også en af dem jeg arbejder sammen med der bare voksede heeelt voldsomt de første 4 måneder og så blev hun bare stort set ikke større, så kan jo være jeg ligger i den kategori, er bare næsten helt i chok over jeg allerede er så stor og dårligt kan snørre mine sko selv mere

og så har jeg en god veninde der er 10+3 og ved godt man ikke skal samligne på den måde men det altså svært hehe, og hendes mave er bare slet ikke vokset næsten så føler mig bare som en totalt mutant

LOL

Jeg morer mig tit over at så siger den ene herinde, at hun ikke fylder noget og en anden at hun gør, jeg synes jo bare man skal tage det som det kommer...bebsen er jo derinde alligevel. 

Min kusine er en lille spinkel spirrevip, men alligevel har hun fået lige så store børn som jeg, og man skulle jo synes, at netop hun ville bule ud, og jeg måske kunne skjule mine lidt mere, fordi jeg selv er en solid bondepige, med store knogler og muller..men næ nej..hun havde bare en lille halv fodbold på maven, medens jeg havde en zeppeliner
Så sådan er gener så forskellige.

Anmeld

21. december 2011

FrkZier

Sakris skriver:

Min mave kunne slet ikke ses da jeg var 12 uger henne. Den begyndte for alvor at komme omkring uge 16-17 stykker. Men blev aldrig specielt stor.

Vi skjulte graviditeten frem til efter NF, men det kan jeg jo regne ud at I ikke har :-) Hehe

Men som du selv siger er det vidt forskelligt. Det kan jo være du ikke vokser så meget senere.

nej alle ved det stort set, fordi det var ikke en planlagt graviditet så da jeg havde mistanke om det, konsulterede jeg min moar med min mistanke osv og da jeg fik det bekræftet var jeg herre glad og fortalte det lige til forældre og de nærmeste, men så begyndte folk at skrive på min facebook væg osv så det blev ikke hold hemmeligt særlig længe (burde have regnet ud folk ikke kunne være stille med det hehe)- og med den mave jeg har nu er det da også heelt umuligt at skjule det for nogen, selvom min storebrors ven da han så mig bare sagde: du er da begyndt at spise godt til.. haha jeg grinte bare og min mor blev lidt sur og sagde : HUN ER FAKTISK GRAVID!! !

Anmeld

21. december 2011

FrkZier

SussieThyssen skriver:

LOL

Jeg morer mig tit over at så siger den ene herinde, at hun ikke fylder noget og en anden at hun gør, jeg synes jo bare man skal tage det som det kommer...bebsen er jo derinde alligevel. 

Min kusine er en lille spinkel spirrevip, men alligevel har hun fået lige så store børn som jeg, og man skulle jo synes, at netop hun ville bule ud, og jeg måske kunne skjule mine lidt mere, fordi jeg selv er en solid bondepige, med store knogler og muller..men næ nej..hun havde bare en lille halv fodbold på maven, medens jeg havde en zeppeliner
Så sådan er gener så forskellige.

haha det typisk os piger/kvinder - vi vil altid have det modsatte af hvad vi har

men er nu også glad for den som den er, ville ikke ønske det anderledes, sad bare og var lidt forundret over det

Anmeld

21. december 2011

Sakris

k skriver:

nej alle ved det stort set, fordi det var ikke en planlagt graviditet så da jeg havde mistanke om det, konsulterede jeg min moar med min mistanke osv og da jeg fik det bekræftet var jeg herre glad og fortalte det lige til forældre og de nærmeste, men så begyndte folk at skrive på min facebook væg osv så det blev ikke hold hemmeligt særlig længe (burde have regnet ud folk ikke kunne være stille med det hehe)- og med den mave jeg har nu er det da også heelt umuligt at skjule det for nogen, selvom min storebrors ven da han så mig bare sagde: du er da begyndt at spise godt til.. haha jeg grinte bare og min mor blev lidt sur og sagde : HUN ER FAKTISK GRAVID!! !

Haha, nej det er svært at holde det hemmeligt når det først er sivet. Vi havde bedt mine svigerforældre og forældre om at holde det hemmeligt i en uge, så vi selv kunne fortælle alle det. Og min svigermor synes det var meget hårdt, idet hun både havde hyggeaften med veninderne og fødselsdag i den uge. Men de klarede den, og derefter fik den da også gas med at fortælle 

Anmeld

21. december 2011

FrkZier

Sakris skriver:

Haha, nej det er svært at holde det hemmeligt når det først er sivet. Vi havde bedt mine svigerforældre og forældre om at holde det hemmeligt i en uge, så vi selv kunne fortælle alle det. Og min svigermor synes det var meget hårdt, idet hun både havde hyggeaften med veninderne og fødselsdag i den uge. Men de klarede den, og derefter fik den da også gas med at fortælle 

jeg havde også sagt til min mor hun ikke måtte sige det til nogen fordi jeg selv ville fortælle det til min far, søskende osv. og hun holdte også tæt, men da jeg så havde sagt det til min far sage han det jo self. til sin kæreste der sagde det til hendes børn (mine papsøskende) der var viiiirkelig hurtige på tasterne på facebook, så ringede min mor rigtig sødt og spurgte om det var offentligt nu siden de havde skrevet? så mig hurtig ind og slette det og kunne så godt se jeg blev nød til at fortælle det til de nærmeste fordi de sku helst høre det fra mig og ikke fra face :p men hurtig ud kom det ihvertfald det helt sikkert :p - min mor var også ved at gå ud af sit gode skind over ikke at måtte sige det til nogen haha lidt sødt

Anmeld

21. december 2011

Darling<3

Jeg er 12+2 og mindre end dig - men ikke to graviditeter er ens

Anmeld

21. december 2011

_-Kathrine-_

Tænkte også lige tvillinger hvor hyggeligt!
Men stor eller ej, så er det en super fin mave, du har

Er spændt på at høre om nf scanningen

Anmeld

21. december 2011

FrkZier

Tænkte også lige tvillinger hvor hyggeligt!
Men stor eller ej, så er det en super fin mave, du har

Er spændt på at høre om nf scanningen

hehe ja det ku da være meget hyggeligt :p

og tak

jeg skal nok skrive en update herinde efter NF om der var en eller to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.