k skriver:
der er også en af dem jeg arbejder sammen med der bare voksede heeelt voldsomt de første 4 måneder og så blev hun bare stort set ikke større, så kan jo være jeg ligger i den kategori, er bare næsten helt i chok over jeg allerede er så stor og dårligt kan snørre mine sko selv mere 
og så har jeg en god veninde der er 10+3 og ved godt man ikke skal samligne på den måde men det altså svært hehe, og hendes mave er bare slet ikke vokset næsten så føler mig bare som en totalt mutant 
LOL
Jeg morer mig tit over at så siger den ene herinde, at hun ikke fylder noget og en anden at hun gør, jeg synes jo bare man skal tage det som det kommer...bebsen er jo derinde alligevel. 
Min kusine er en lille spinkel spirrevip, men alligevel har hun fået lige så store børn som jeg, og man skulle jo synes, at netop hun ville bule ud, og jeg måske kunne skjule mine lidt mere, fordi jeg selv er en solid bondepige, med store knogler og muller..men næ nej..hun havde bare en lille halv fodbold på maven, medens jeg havde en zeppeliner 
Så sådan er gener så forskellige.

Anmeld