mon jeg er længere henne? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. december 2011

FrkZier

Hej Allesammen

Jeg har siddet og kigget på en masse smukke gravide maver her i løbet af dagen, og jeg synes faktisk min mave er ret stor i forhold til alle andre der er lige så langt(kort) henne som mig 11+3 , ved selvfølgelig godt at der ikke er to graviditer der er ens og alle vokser forskelligt osv men overvejde lidt om jeg måske er længere henne end det lægen og jeg i første omgang har regnet ud, det finder jeg jo så ud af mere præcist til NF d. 2/1

- ville lige høre alle jer andre kloge og smukke gravide kvinder herinde om i synes min mave er stor i forhold til jeg jo kun er 11+3 idag?!

ps. det skal lige siges at min mave stort set var HELT flad inden jeg blev gravid, så alt der er på mavsen er kommet efter graviditeten

mvh k

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg var også ret stor tidligt...alle troede jeg enten var længere henne eller at der var tvillinger,  men ingen af delene. en dreng på 3100gram kom ud. så tror som du selv siger...at det er meget forskelligt.

Anmeld

21. december 2011

FrkZier

mor:) skriver:

jeg var også ret stor tidligt...alle troede jeg enten var længere henne eller at der var tvillinger,  men ingen af delene. en dreng på 3100gram kom ud. så tror som du selv siger...at det er meget forskelligt.

okay hehe ja det kan jo godt være jeg så bare er en af dem der vokser meget lige i starten

tak for dit svar

Anmeld

21. december 2011

Muhmi

k skriver:

Hej Allesammen

Jeg har siddet og kigget på en masse smukke gravide maver her i løbet af dagen, og jeg synes faktisk min mave er ret stor i forhold til alle andre der er lige så langt(kort) henne som mig 11+3 , ved selvfølgelig godt at der ikke er to graviditer der er ens og alle vokser forskelligt osv men overvejde lidt om jeg måske er længere henne end det lægen og jeg i første omgang har regnet ud, det finder jeg jo så ud af mere præcist til NF d. 2/1

- ville lige høre alle jer andre kloge og smukke gravide kvinder herinde om i synes min mave er stor i forhold til jeg jo kun er 11+3 idag?!

ps. det skal lige siges at min mave stort set var HELT flad inden jeg blev gravid, så alt der er på mavsen er kommet efter graviditeten

mvh k

Måske er det tvillinger eller endda trillinger

Anmeld

21. december 2011

FrkZier

Muhmi skriver:

Måske er det tvillinger eller endda trillinger

der er faktisk både tvillinger på min og min kærestes side så det ville nok ikke være fuldstændig umuligt, ku da også være meget hyggeligt

Anmeld

21. december 2011

SussieThyssen

Altså jeg har lignet en elefant med mine fra dag 1, såe...

Tror nogle bare sætter det hele foran i en fart...men for mit vedkommende så stagnerede det også lidt..en kort overgang, men så blev jeg bare større og større igen...hehe!

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2011

Muhmi

k skriver:

der er faktisk både tvillinger på min og min kærestes side så det ville nok ikke være fuldstændig umuligt, ku da også være meget hyggeligt

Jaaah, dobbelt op på glæde, bleskift, bøvsninger og skirg 

Ej, min veninde fik tvillinger 3 mdr. efter jeg fik Silas og hun er sku helt og aldeles vild med det Hvis man ikke ved andet så er det jo det man vænner sig til og man skal sku nok klare den ligemeget hvor mange der er

Anmeld

21. december 2011

FrkZier

SussieThyssen skriver:

Altså jeg har lignet en elefant med mine fra dag 1, såe...

Tror nogle bare sætter det hele foran i en fart...men for mit vedkommende så stagnerede det også lidt..en kort overgang, men så blev jeg bare større og større igen...hehe!

Kærligst
Sussie

der er også en af dem jeg arbejder sammen med der bare voksede heeelt voldsomt de første 4 måneder og så blev hun bare stort set ikke større, så kan jo være jeg ligger i den kategori, er bare næsten helt i chok over jeg allerede er så stor og dårligt kan snørre mine sko selv mere

og så har jeg en god veninde der er 10+3 og ved godt man ikke skal samligne på den måde men det altså svært hehe, og hendes mave er bare slet ikke vokset næsten så føler mig bare som en totalt mutant

Anmeld

21. december 2011

FrkZier

Muhmi skriver:

Jaaah, dobbelt op på glæde, bleskift, bøvsninger og skirg 

Ej, min veninde fik tvillinger 3 mdr. efter jeg fik Silas og hun er sku helt og aldeles vild med det Hvis man ikke ved andet så er det jo det man vænner sig til og man skal sku nok klare den ligemeget hvor mange der er

haha ja det lyder hyggeligt, ik

ej tror nu også bare man er lykkelig for det hvis det er sådan det er, selvom det nok er en stor mundfuld, men så der jo også dobbelt så meget kærlighed

Anmeld

21. december 2011

Muhmi

k skriver:

haha ja det lyder hyggeligt, ik

ej tror nu også bare man er lykkelig for det hvis det er sådan det er, selvom det nok er en stor mundfuld, men så der jo også dobbelt så meget kærlighed

Præcis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.