Spisebordsstole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Chr-Hei

Camulla skriver:

Nej, det har vi ikke. Vi købte dem i en butik i Aalborg. Havde ellers fundet dem på Lauritz.com og tog så ind i butikken for at sidde i dem og se dem i virkeligheden, men de ville gerne sælge dem til os til en billigere pris end på Lauritz... Det var flot! Vi fik omkring 4000 i rabat...  

OK ja det er billigt... Derinde er det også designerstole bare viiildt billigt. Er noget med man har forlænget partenter herhjemme på designer stole længere end andre steder så i andre lande er de begyndt reproducere dem helt magen til de gamle bare MEGET billigere.. Og det er fuldt ud lovlig..

En stol som den du har købt koster derinde 300-400kr..

Men de er vildt fede dine og en utrolig god pris..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Camulla

Chr-Hei skriver:

OK ja det er billigt... Derinde er det også designerstole bare viiildt billigt. Er noget med man har forlænget partenter herhjemme på designer stole længere end andre steder så i andre lande er de begyndt reproducere dem helt magen til de gamle bare MEGET billigere.. Og det er fuldt ud lovlig..

Ja, de er da vildt billige!! Er de ægte?? Kan de sende dem til DK så??

Anmeld

21. december 2011

Camulla

Chr-Hei skriver:

Nej, de er ikke ægte så... Skulle lige læse igen hvad du skrev  

Anmeld

21. december 2011

Chr-Hei

Camulla skriver:

Nej, de er ikke ægte så... Skulle lige læse igen hvad du skrev  

Altså de er HELT ligesom de ægte ham der har lavet designet er bare ikke ham som har produceret det.. (Så vidt jeg har forstået det er en fra min mødregruppe der går en del op i designer ting og hu anbefalede den hjemmeside så var lige inde at lurer da jeg så dine stole om de kunne fåes der)

Anmeld

21. december 2011

maria_wlt

Altså de er HELT ligesom de ægte ham der har lavet designet er bare ikke ham som har produceret det.. (Så vidt jeg har forstået det er en fra min mødregruppe der går en del op i designer ting og hu anbefalede den hjemmeside så var lige inde at lurer da jeg så dine stole om de kunne fåes der)

Voga.com er også kopi af orginalen...(Lovligt og billigt)

Anmeld

21. december 2011

Chr-Hei

maria_wt skriver:

Voga.com er også kopi af orginalen...(Lovligt og billigt)

Tak må lige ind lurer

Anmeld

22. december 2011

Dinna88

Plastik og læder er noget af det værste jeg ved, når det kommer til møbler Så de falder ikke lige i min smag. Men HVIS det nu var... Så ville jeg nok blive træt af dem, fordi de er sådan nogle man kan sidde og slappe af i. Mine spisebordsstole skal være nogle man sidder ret på, og som man ikke kan falde sammen på Men så er det jo godt, at de er JERES, og at min mening i sidste ende er ligegyldig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.