Spisebordsstole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.030 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Camulla

Vi har købt nye spisebordsstole! Se lige, hvor fine de er! (Charles og Ray Eames)...

4 af dem uden armlæn og 2 af dem med. Når vi så får lidt flere penge igen, skal vi have 2 mere med armlæn. Og så har vi købt de fineste brune læderhynder til

Hvad synes I?? Og tror I i bliver trætte af dem når det er plastic?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

maria_wlt

MEGA FEDE..

Jeg tror slet ikke at i bliver trætte af dem... 

Anmeld

21. december 2011

SukkerDronning

Det er min DRØMME stole!! Er SÅ misundelig!

Jeg ved ikke om I bliver trætte af dem, jeg ville nok ikke også fordi at de jo er hvide

Hvad har I måtte slippe for dem, hvis man må spørge?

Tillykke med dem!

Anmeld

21. december 2011

maria_wlt

Må man spørge hvor de er købt?? 

Anmeld

21. december 2011

Camulla

Sirup skriver:

Det er min DRØMME stole!! Er SÅ misundelig!

Jeg ved ikke om I bliver trætte af dem, jeg ville nok ikke også fordi at de jo er hvide

Hvad har I måtte slippe for dem, hvis man må spørge?

Tillykke med dem!

Tusind tak! Jeg glæder mig virkelig også til de kommer, dog først i uge 2 De koster rigtig 2945 pr. stk. uden armlæn og så 1000 oveni med armlæn og 600 for en hynde. Det blev lidt over 23000 i alt, men vi fik lidt rabat og kom af med 19.500. Det er bare vildt mange penge for 6 stole med hynder! Men man kan jo have dem så længe, vi bliver så glade for dem og så kan man sælge dem igen for en god pris, hvis man vil

Anmeld

21. december 2011

Camulla

maria_wt skriver:

Må man spørge hvor de er købt?? 

De er købt hos Brdr. Sørensen Møbler i Aalborg  

Og tak  

Anmeld

21. december 2011

Maja_4000

Mine forældre har dem - bare med metalben .. Er helt vild med dem Og er sikker på at man ikke bliver træt af dem

Anmeld

21. december 2011

Laulund87

De er slet, slet ikke mig. Men bare I er glade for dem

Anmeld

21. december 2011

Chr-Hei

Camulla skriver:

Vi har købt nye spisebordsstole! Se lige, hvor fine de er! (Charles og Ray Eames)...

4 af dem uden armlæn og 2 af dem med. Når vi så får lidt flere penge igen, skal vi have 2 mere med armlæn. Og så har vi købt de fineste brune læderhynder til

Hvad synes I?? Og tror I i bliver trætte af dem når det er plastic?

Vildt fede har i bestilt dem på bluesuntree.com? Har lige fundet det fedeste sæt jeg vil have bestilt når der lige er lidt ekstra på bogen

Kan nemlig se de har din stol der også

Anmeld

21. december 2011

Camulla

Chr-Hei skriver:

Vildt fede har i bestilt dem på bluesuntree.com? Har lige fundet det fedeste sæt jeg vil have bestilt når der lige er lidt ekstra på bogen

Kan nemlig se de har din stol der også

Nej, det har vi ikke. Vi købte dem i en butik i Aalborg. Havde ellers fundet dem på Lauritz.com og tog så ind i butikken for at sidde i dem og se dem i virkeligheden, men de ville gerne sælge dem til os til en billigere pris end på Lauritz... Det var flot! Vi fik omkring 4000 i rabat...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.