Nu er det snart!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Lullaby

På lørdag tager jeg pringen ud, så er det den sidste der skal i næste uge. Så er vi igang. Dvs omkring en måned så er vi vupti vapti igang. Yes yes yes. Ej hvor jeg glæder mig. Har ventet 2 år på dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Frk-Lotusblomst

Lullaby skriver:

På lørdag tager jeg pringen ud, så er det den sidste der skal i næste uge. Så er vi igang. Dvs omkring en måned så er vi vupti vapti igang. Yes yes yes. Ej hvor jeg glæder mig. Har ventet 2 år på dette

Puuha, kan du mærke sommerfuglene og "tvivlen" komme listende mellem glæden?

Det er sååå spændende en tid at gå i møde. Held og lykke emd det..

Anmeld

21. december 2011

Lullaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Puuha, kan du mærke sommerfuglene og "tvivlen" komme listende mellem glæden?

Det er sååå spændende en tid at gå i møde. Held og lykke emd det..

Absolut. Jeg er da nervøs og lidt tvivlende på det hele. Hvor mere besværligt det vil være med en ny lille. Pladsmangel osv men jeg må indrømme at jeg også glæder mig

Anmeld

21. december 2011

camillakrath

Lullaby skriver:

Eej hvor fantastisk. Du må være helt oppe at køre

Held og lykke

Anmeld

21. december 2011

Lullaby

camillakrath skriver:

Eej hvor fantastisk. Du må være helt oppe at køre

Held og lykke

Absolut men jeg kan ikke fortælle nogen for vi holder det hemmeligt og manden har været meget sådan bob-bob om nummer 3 så jeg presser ham ikke for meget ved at kommentere hele tiden. Selvom jeg har lyst altså

Anmeld

21. december 2011

Frk-Lotusblomst

Lullaby skriver:

Absolut. Jeg er da nervøs og lidt tvivlende på det hele. Hvor mere besværligt det vil være med en ny lille. Pladsmangel osv men jeg må indrømme at jeg også glæder mig

Det er kun menneskeligt at føle tvivlen og det betyder jo lige præcis IKKE at man ønsker det mindre.

Anmeld

21. december 2011

Lullaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er kun menneskeligt at føle tvivlen og det betyder jo lige præcis IKKE at man ønsker det mindre.

Nej da. Og jeg glæder mig så meget til den positive test. Krydser for at den er der lige så hurtigt som de 2 andre gange (3 mdr)

Anmeld

21. december 2011

Frk-Lotusblomst

Lullaby skriver:

Nej da. Og jeg glæder mig så meget til den positive test. Krydser for at den er der lige så hurtigt som de 2 andre gange (3 mdr)

Ja det er da dejlig hurtigt. SÅ krydser ejg for jer.

Anmeld

21. december 2011

camillakrath

Lullaby skriver:

Absolut men jeg kan ikke fortælle nogen for vi holder det hemmeligt og manden har været meget sådan bob-bob om nummer 3 så jeg presser ham ikke for meget ved at kommentere hele tiden. Selvom jeg har lyst altså

Så kan du roligt fortælle det til os herinde  Vi vil gerne dele glæden med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.