Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lullaby skriver: På lørdag tager jeg pringen ud, så er det den sidste der skal i næste uge. Så er vi igang. Dvs omkring en måned så er vi vupti vapti igang. Yes yes yes. Ej hvor jeg glæder mig. Har ventet 2 år på dette
På lørdag tager jeg pringen ud, så er det den sidste der skal i næste uge. Så er vi igang. Dvs omkring en måned så er vi vupti vapti igang. Yes yes yes. Ej hvor jeg glæder mig. Har ventet 2 år på dette
Frk-Lotusblomst skriver: Puuha, kan du mærke sommerfuglene og "tvivlen" komme listende mellem glæden?Det er sååå spændende en tid at gå i møde. Held og lykke emd det..
Puuha, kan du mærke sommerfuglene og "tvivlen" komme listende mellem glæden?Det er sååå spændende en tid at gå i møde. Held og lykke emd det..
Eej hvor fantastisk. Du må være helt oppe at køre
Held og lykke
camillakrath skriver: Eej hvor fantastisk. Du må være helt oppe at køre Held og lykke
Lullaby skriver: Absolut. Jeg er da nervøs og lidt tvivlende på det hele. Hvor mere besværligt det vil være med en ny lille. Pladsmangel osv men jeg må indrømme at jeg også glæder mig
Absolut. Jeg er da nervøs og lidt tvivlende på det hele. Hvor mere besværligt det vil være med en ny lille. Pladsmangel osv men jeg må indrømme at jeg også glæder mig
Frk-Lotusblomst skriver: Det er kun menneskeligt at føle tvivlen og det betyder jo lige præcis IKKE at man ønsker det mindre.
Det er kun menneskeligt at føle tvivlen og det betyder jo lige præcis IKKE at man ønsker det mindre.
Lullaby skriver: Nej da. Og jeg glæder mig så meget til den positive test. Krydser for at den er der lige så hurtigt som de 2 andre gange (3 mdr)
Nej da. Og jeg glæder mig så meget til den positive test. Krydser for at den er der lige så hurtigt som de 2 andre gange (3 mdr)
Lullaby skriver: Absolut men jeg kan ikke fortælle nogen for vi holder det hemmeligt og manden har været meget sådan bob-bob om nummer 3 så jeg presser ham ikke for meget ved at kommentere hele tiden. Selvom jeg har lyst altså
Absolut men jeg kan ikke fortælle nogen for vi holder det hemmeligt og manden har været meget sådan bob-bob om nummer 3 så jeg presser ham ikke for meget ved at kommentere hele tiden. Selvom jeg har lyst altså
Så kan du roligt fortælle det til os herinde Vi vil gerne dele glæden med dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128