skæve fusser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.854 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2009

bette

æhm... hvad gør man når han går indad med fødderne.. specielt den højre..
er det noget der retter sig igen eller ?

loggi? anyone??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2009

Anja

Elias gør det samme. Specielt på den højre. Jeg synes dog, at det er blevet bedre på det sidste, men han gør det stadig meget, det er som om det bliver værre, når han går hurtigt/løber.

Håber det er noget der retter sig ....

Anmeld

28. februar 2009

mor til en del

Min den ældste havde en meget skæv indadvendt fod, men skævheden rettede sig da han først fik rigtige sko på, og han vende heller ikke foden indad længere.

Jeg gik selv på meget indadvendte fødder indtil jeg var 14 -15 år, da tbrugte min far en sommerferie på at sparke mig i røven hvergang han obsede det.... og det hjalp sørme, så det var vist bare en dårlig vane til sidst.....

Anmeld

28. februar 2009

Tikki

Iza er også skæv - hun nærmest snubler over sine snuder på skoene, for de peger ind mod hinanden, når hun går og løber.....mon ikke det retter sig med tiden? De er jo noget hjulbenet et godt stykke tid de små hoveder

Anmeld

28. februar 2009

Susan1978

Jeg mener heller ikke det har nogen betydning endnu.. kan ikke huske om det er når de er 2½ at man skal begynde at blive lidt små bekymret.. ej kan ikke huske alderen..

men læs evt her... det gir da lidt svar.

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=UDVIKLING&id=5054

Susan

Anmeld

1. marts 2009

bette

tak for jeres svar.. vil give det lidt mere tid.. og se om det ikke retter sig..

Anmeld

1. marts 2009

ka li ja

bette skriver:

æhm... hvad gør man når han går indad med fødderne.. specielt den højre..
er det noget der retter sig igen eller ?

loggi? anyone??

haha ja her er vi altså også ude i at han vender fødderne indad. den højre er helt volsom, og jeg har tænkt på om det er noget der bliver ved for evigt, men nu tror jeg så bare at det er noget han vokser fra, når andre også har samme prob
og så er han bare mega mega mega hjulbenet!! stakkels dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.