Viktors vej til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Den kommende far

Toshiba skriver:

ARH det er flot  må GODT nok sige han er en SUPER SEJ GUT

Det er han bestemt som lægerne siger er han en fighter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Toshiba

Den kommende far skriver:

Det er han bestemt som lægerne siger er han en fighter

ja DET skal jeg love for han er... Det er bare SÅ dejligt

Anmeld

21. december 2011

Den kommende far

Toshiba skriver:

ja DET skal jeg love for han er... Det er bare SÅ dejligt

Ja det er det bestemt

Anmeld

21. december 2011

baby012

Hvor er han smuk ! 

Jeg håber at i alle 3 har det godt på trods af den tidlige fødsel. 

Tillykke med den lille søn 

sikke en fighter i har fået jer der  ! 

Anmeld

21. december 2011

Den kommende far

gravid20 skriver:

Hvor er han smuk ! 

Jeg håber at i alle 3 har det godt på trods af den tidlige fødsel. 

Tillykke med den lille søn 

sikke en fighter i har fået jer der  ! 

mange tak 

Anmeld

21. december 2011

MinNoah

Stort tillykke med dejlige Victor! Det lyder til han klare sig super flot!

Jeg har tidligere arbejdet med for tidlig fødte børn - som sygeplejerske. Så hvis I har nogle spørgsmål om noget vil jeg gerne forsøge at svare :-)

Men er sikker på at sygeplejerskerne og lægerne passer godt på jeres lille dreng - og ikke mindst at I som forældre gør, - for selvom det kan føles som om et præmaturt barn er "hospitalets" barn i starten, så er der ingen tvivl om at I som forældre er de vigtigste i lille Victors liv - I er de "konstante". Han lærer lynhurtigt at kende jeres stemmer og dufte, og det betyder alverden for ham Som sygeplejerske kan det virkelig være stort når man fx ser et barn "dykker" meget i deres iltmætning mens de ligger i vuggen/kuvøsen - så kommer de over på mor/ fars bryst og barnet bliver pludselig mere roligt og dykker ikke længere..... Men som forældre må dette være fantastisk at mærke

Jeg krydser fingre for at jeres dreng hurtigt vokser sig stor og stærk, og sender jer som forældre en masse tanker - det er uden tvivl en hård periode i skal igennem, men det lyder til i tackler det flot

Anmeld

21. december 2011

MinNoah

Den kommende far skriver:

Ved ikke om andre allerede har linket til dette indlæg men flere har spurgt efter flere billeder af Viktor.

Håber dem af jer der allerede har set disse bærer over med det. 

De tre øverste billeder er taget mens min kæreste stadig lå på operationsbordet.

http://babydutten.blogspot.com/2011/12/viktors-vej-til-verden.html

Jeg har tidligere arbejdet med for tidlig fødte børn - som sygeplejerske. Så hvis I har nogle spørgsmål om noget vil jeg gerne forsøge at svare :-)

Men er sikker på at sygeplejerskerne og lægerne passer godt på jeres lille dreng - og ikke mindst at I som forældre gør, - for selvom det kan føles som om et præmaturt barn er "hospitalets" barn i starten, så er der ingen tvivl om at I som forældre er de vigtigste i lille Victors liv - I er de "konstante". Han lærer lynhurtigt at kende jeres stemmer og dufte, og det betyder alverden for ham Som sygeplejerske kan det virkelig være stort når man fx ser et barn "dykker" meget i deres iltmætning mens de ligger i vuggen/kuvøsen - så kommer de over på mor/ fars bryst og barnet bliver pludselig mere roligt og dykker ikke længere..... Men som forældre må dette være fantastisk at mærke

Jeg krydser fingre for at jeres dreng hurtigt vokser sig stor og stærk, og sender jer som forældre en masse tanker - det er uden tvivl en hård periode i skal igennem, men det lyder til i tackler det flot

Anmeld

21. december 2011

Den kommende far

MinNoah skriver:

Det er bestemt en dejlig følelse når han falder til ro når han ligger på vores bryst af slapper af

Vil lige have dig i baghovedet hvis der skulle opstå spørgsmål Lægerne og sygeplejerskerne er rigtig gode til at svare på vores spørgsmål. 

Anmeld

21. december 2011

Laura.

Han er så skøn og super sej !! Håber det bedste for jer alle 3 og håber I må få en fantastisk tid sammen fremover !

Anmeld

22. december 2011

sandratobias

Kæmpe tillykke med ham... Kanon skøn og sej dreng..  

Dejligt og høre det går frem ad, det ska det jo oz gerne..  

Har selv født for tidligt.. ( ikk helt så tidligt som jer.. ) men er der noget må i gerne skrive..  

Sandra - Tobias født uge 31+2.. Og Amanda født uge 38+0.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.