Viktors vej til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.062 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Den kommende far

Ved ikke om andre allerede har linket til dette indlæg men flere har spurgt efter flere billeder af Viktor.

Håber dem af jer der allerede har set disse bærer over med det. 

De tre øverste billeder er taget mens min kæreste stadig lå på operationsbordet.

http://babydutten.blogspot.com/2011/12/viktors-vej-til-verden.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor er han skøn  

Anmeld

21. december 2011

Isabella_mor

han er jo bare rigtig fin.. tillykke med ham hvertfald... 

hvordan kan det egentlig være at han ligger på det der plastic

??

Anmeld

21. december 2011

Den kommende far

isabellamor skriver:

han er jo bare rigtig fin.. tillykke med ham hvertfald... 

hvordan kan det egentlig være at han ligger på det der plastic

??

vi har fået forklaret af lægerne at plastik posen er det der bedst minder om livmoderen lige når de kommer ud SÅ de bruger plastik posen for at han skal være tryg og varm

Anmeld

21. december 2011

Isabella_mor

Den kommende far skriver:

vi har fået forklaret af lægerne at plastik posen er det der bedst minder om livmoderen lige når de kommer ud SÅ de bruger plastik posen for at han skal være tryg og varm

nårrh.. ja jeg tænkte det nok var noget i den stil.. de er sgu smarte.. jeg håber han har det godt og at i har det godt  

Anmeld

21. december 2011

TineA

Skøn lille fyr! Håber I alle 3 har det ok! 

Anmeld

21. december 2011

Den kommende far

isabellamor skriver:

nårrh.. ja jeg tænkte det nok var noget i den stil.. de er sgu smarte.. jeg håber han har det godt og at i har det godt  

Vi har det rigtig godt alle 3 Viktor har lidt problemer med vejrtrækningen i disse dage men det er pga af træthed efter den hårde tid han er igennem. Vi har fået at vide af lægerne at det er helt forventeligt.

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Vi har det rigtig godt alle 3 Viktor har lidt problemer med vejrtrækningen i disse dage men det er pga af træthed efter den hårde tid han er igennem. Vi har fået at vide af lægerne at det er helt forventeligt.

er han så kommet tilbage i respirator?? (kan ikk stave til det)eller klare han den stadig med kun CPAP?? 

Anmeld

21. december 2011

Den kommende far

Toshiba skriver:

er han så kommet tilbage i respirator?? (kan ikk stave til det)eller klare han den stadig med kun CPAP?? 

han er stadig i Cpap lægerne sige at respirator ikke er nødvendigt som det ser ud nu. Da de dyk han har i vejrtrækningen skyldes træthed og ikke feks. infektion er der ingen grund til at putte ham i respirator

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

han er stadig i Cpap lægerne sige at respirator ikke er nødvendigt som det ser ud nu. Da de dyk han har i vejrtrækningen skyldes træthed og ikke feks. infektion er der ingen grund til at putte ham i respirator

ARH det er flot  må GODT nok sige han er en SUPER SEJ GUT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.