Er forvirret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser,

Jeg havde 6 positive (nogle tydligere end andre) G-tests i sidste uge.. Jeg skulle have min mens den 14, testede positiv den 10,11,12,13 og 14 om morgenen.. Men om eftermiddagen den 14, får jeg så mens smerter, og begynder at plet bløde.. Ringer til lægevagten, og forklarer min situation, og han siger jeg skal tage på skadestuen hvis jeg begynder at bløde mere end som det er på dette tidspunkt.. Et par timer senere begynder det at bløde mere (alm. mens agtigt) og jeg tager derfor på skadestuen, hvor jeg bliver sendt på gynækologisk afd..

På gynækologisk tager de en gtest, som er negativ - og bestiller derfor en til at komme og tage blodprøve på mig.. Hun ringer så hjem til mig senere på aftenen og fortæller jeg ikke er gravid..

Nu er det sådan at jeg får sådan noget lysebrunt udflåd (undskyld jeg er så ligefrem), men hvad filan kan det betyde??

Er der nogen af jer som har prøvet noget lign..? Er det bare min krop der er helt dum?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Anonym trådstarter

Er der slet ingen som har prøvet noget lign??

Anmeld

20. december 2011

Lenea

Iiiih, hvor træls for dig

Er det ikke bare en del af din mens? Jeg kan sagens have lidt brunt, når jeg har mens

Anmeld

20. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Hej tøser,

Jeg havde 6 positive (nogle tydligere end andre) G-tests i sidste uge.. Jeg skulle have min mens den 14, testede positiv den 10,11,12,13 og 14 om morgenen.. Men om eftermiddagen den 14, får jeg så mens smerter, og begynder at plet bløde.. Ringer til lægevagten, og forklarer min situation, og han siger jeg skal tage på skadestuen hvis jeg begynder at bløde mere end som det er på dette tidspunkt.. Et par timer senere begynder det at bløde mere (alm. mens agtigt) og jeg tager derfor på skadestuen, hvor jeg bliver sendt på gynækologisk afd..

På gynækologisk tager de en gtest, som er negativ - og bestiller derfor en til at komme og tage blodprøve på mig.. Hun ringer så hjem til mig senere på aftenen og fortæller jeg ikke er gravid..

Nu er det sådan at jeg får sådan noget lysebrunt udflåd (undskyld jeg er så ligefrem), men hvad filan kan det betyde??

Er der nogen af jer som har prøvet noget lign..? Er det bare min krop der er helt dum?

Har du nogle billeder af de teste der ? Du er ikke kommet til at tage ægløsnings teste eller andet? (undskyld jeg spørger dumt)

Hmmm.. når de i dit blod ikke kan se du har været/er gravid samme dag som du bløder lidt tror jeg altså ikke du har været gravid. 

Da der som regel i en Biokemisk Abort vil kunne måles lidt hcg i blodet. 

Jeg har ikke prøvet at være i samme situation som dig. Jeg vil mene det er din mens der er kommet, og brunt udflåd kan Være størknet lidt gammelt blod du har siddende endnu, efter menstrationen ? Eller efter en lille rift du kan have deroppe ?`

Håber det hjalp dig lidt. 

Anmeld

20. december 2011

lillekylling

Anonym skriver:

Hej tøser,

må vi se billeder af test

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Lenea skriver:

Iiiih, hvor træls for dig

Er det ikke bare en del af din mens? Jeg kan sagens have lidt brunt, når jeg har mens

Nej for min mens stoppede i Lørdags :/

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Har du nogle billeder af de teste der ? Du er ikke kommet til at tage ægløsnings teste eller andet? (undskyld jeg spørger dumt)

Hmmm.. når de i dit blod ikke kan se du har været/er gravid samme dag som du bløder lidt tror jeg altså ikke du har været gravid. 

Da der som regel i en Biokemisk Abort vil kunne måles lidt hcg i blodet. 

Jeg har ikke prøvet at være i samme situation som dig. Jeg vil mene det er din mens der er kommet, og brunt udflåd kan Være størknet lidt gammelt blod du har siddende endnu, efter menstrationen ? Eller efter en lille rift du kan have deroppe ?`

Håber det hjalp dig lidt. 

Jeg har brugt de der fra netto, som jeg vil mene er gtests

Jeg har slettet alle billederne jeg havde på min telefon, var en smule ked, så tænkte at jeg ikke ville beholde dem, for blev ved med at sidde og kigge på dem alle sammen..

Desværre, ellers måtte i gerne se dem

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

lillekylling skriver:

må vi se billeder af test

Det måtte i meget gerne, men jeg har desværre slettet alle billederne, da jeg blev ved med at kigge på dem hele tiden fordi jeg var lidt ked..

Anmeld

21. december 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er helt normalt.

Det du har oplevet er en BIO,som sker i 50% af alle tidlige graviditeter,og som du formentlig slet ikke ville have opdaget,hvis du ikke havde testede alt for tidligt.

Dit brune udflåd,er bare gammelt blod,så ingen problemer der,det er som det skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.