Farvel for denne gang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. december 2011

komodo

Jeg ville ikke smutte uden at sige farvel og tak for denne gang, i har været en fantastisk støtte og det har været dejligt at have nogle at dele håb, glæde og også nedture med, men som i kan se, hører jeg ikke til herinde mere, jeg har fået hvad jeg kom efter og sender hermed al min babystøv til jer der kæmper videre, må i alle holde jeres egen bebs i armene næste år .

til jer alle 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Emily2012<3

Sk*de flotte streger. 

Anmeld

20. december 2011

C@mill@

komodo skriver:

Jeg ville ikke smutte uden at sige farvel og tak for denne gang, i har været en fantastisk støtte og det har været dejligt at have nogle at dele håb, glæde og også nedture med, men som i kan se, hører jeg ikke til herinde mere, jeg har fået hvad jeg kom efter og sender hermed al min babystøv til jer der kæmper videre, må i alle holde jeres egen bebs i armene næste år .

til jer alle 

Tillykke og held og lykke men du er stadig mere end velkommen vi snakker jo os om mange andre ting, vi er jo KVINDER ;-) og lidt mænd

Anmeld

20. december 2011

komodo

C@mill@ skriver:

Tillykke og held og lykke men du er stadig mere end velkommen vi snakker jo os om mange andre ting, vi er jo KVINDER ;-) og lidt mænd

Tror nu heller ikke jeg kan undvære jer Bliver bare sådan lidt underlig "omvendt jaloux" fordi jeg synes at det er skide uretfærdigt at nogle kæmper i årevis og jeg bliver gravid næsten med det samme 

Anmeld

20. december 2011

komodo

Emily-2012 skriver:

Sk*de flotte streger. 

tark, de er lavet 4+1

Anmeld

20. december 2011

Emily2012<3

komodo skriver:

tark, de er lavet 4+1

Hvor godt.. 

Ligner min som jeg tog..

Nåede næsten kun lige at dyppe den før stregen kom.. Og så troede jeg endda det var den som SKULLE være der..

Anmeld

20. december 2011

C@mill@

komodo skriver:

Tror nu heller ikke jeg kan undvære jer Bliver bare sådan lidt underlig "omvendt jaloux" fordi jeg synes at det er skide uretfærdigt at nogle kæmper i årevis og jeg bliver gravid næsten med det samme 

Sådan er det bare  Det er som med alt andet i dette liv: nogle ting skal man kæmpe meget med eller for og andre kommer heldigvis nemt- det er balancen i livet.. så kæmper du nok med nogle andre ting  Men et stort TILLYKKE herfa og glædelig jul nu med den fantastiske gave i maven

Anmeld

20. december 2011

Camillos

komodo skriver:

til jer alle 

Du kan jo ikke gøre for vi andre har svært ved det... Og jeg er super glad på dine vegne! Det er Super fedt at stå med stregerne! 

Tillykke med dem .. .. 

Der er stadigvæk Gravid gruppen, og skruk kan også bruges hehe ! 

Og selvom du er gravid er det altid RART at få store Kram og Forståelse fra Andre når alting bliver lidt svært og man måned efter måned sidder med en negativ test, så man kan få lidt posetivitet ind i livet..

Anmeld

20. december 2011

komodo

Emily-2012 skriver:

Hvor godt.. 

Ligner min som jeg tog..

Nåede næsten kun lige at dyppe den før stregen kom.. Og så troede jeg endda det var den som SKULLE være der..

hvornår er din lavet??, den er godt nok heller ikke til at tage fejl af, stort tillykke

Anmeld

20. december 2011

komodo

hvor har i ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.